Myslím že viacero návrhov je zaujímavých, určite su pozoruhodnejšie ako vybrané logá.
Z ponúknutých pár mojích tipov: 1B, 24B, 27 skor B, a ešte 50A (podľa mňa najviac splnilo podmienky - spojenie pôvodného s mestom ? ).
Vybral by som 4 do finale (ani jedno z odborne vybratych), avsak si myslim, ze sucasne logo je najlepsie zo vsetkych a malo by ostat.
Nie je ziadny dovod na zmenu.
1.) Tu už dávno mali byť nízkopodlažné vozidlá.
2.) Ale toto isté sa ti môže stať aj pri nastupovaní/vystupovaní, nielen pri prestupe (nehovorím, že je to v poriadku).
3.) Uznávam, toto môže byť problém.
a čo tak jednoducho presmerovať určené spoje linky 99 cez Kúpalisko Matador a Cintorín Petržalka? Dajme tomu raz za hodinu. Tým pádom by zostala neobslúžená len zastávka na znamenie Závod Matador.
Samotná linka 180 nemá šancu na úspech v terajšej podobe. Poznám zopár ľudí, ktorí by ju aj chceli využiť ráno cestou do školy a práce, no je to nemožné, pretože začína až po rannej špičke. A dotyční šlapú denne na matadorku a na stanici prestupujú na 99... Bolo naivitou myslieť si, že to v sedle bude niekto využívať. 180tka so súčasnou trasou by bola možno ako-tak úspešná v časoch medzi 6 - 8°° a 15 - 18°°.
celkom suhlasim, tu L180 som videl zoparkrat a NIKDY som v nej nevidel okrem šoféra ani jeniného cestujúceho. Ja by som mal však jednoduchší návrh:
L180 - Kollárovho námestia cez Staromestskú, Einsteinovu a Rusovkú k ŽST Petržalka, z Kúpaliska Matador pokračuje cez Údernícku a Kaukazskú na Bratskú na Kopčiansku. Zastávky: Kollárovo nám., Zochova, (Aupark
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
2) myslel som ze zastavky by mali byt patricne pristupne vo vsetkych poveternostnych podmienkach ?