musím povedať, že to isté už robím aj ja. Po niekoľkých razoch, kedy mi ľudia, dobiehajúci na autobus ostali stáť medzi dverami, aby dobehli ich kamaráti a ja som celú zelenú fázu ostal stáť ako cicina v zastávke, to jednoducho nerobím. A najradšej mi toto robili na 50ke na zastávke pri Poluse. Jednoducho nastúpia ľudia, ktorí na zastávke stáli a čakali, zavriem dvere a venujem sa VÝHRADNE cestnej premávke a nie dobiehajúcim.
Nedá mi pripomenúť príhodu z tohto týždňa, kedy na zast. Astronomická som zatváral dvere ale otvoril som ešte predné, aby mladá dobiehajúca baba naskočila, ale ona sa postavila pred dvere (predné) a začala mávať na kamarátky, ktoré lážo-plážo išli smerom ku autobusu (boli od neho asi 300m). Podotýkam, meškal som 4 minúty a tak som zavrel jej pred nosom dvere a odišiel.... holt, raz za čas chce človek dobre niekomu a ešte sa mu zle povodí (nehovorím o cestujúcich na ďalších zastávkach a o ich výraze tváre na moje meškanie)....
Ja tiež. ?
Re #90218 bwd: Nie ako u nás na Nám. Ľ. Štúra ( čo predpokladám je miesto, kde sa stal aj prípad s babičkou), vodič prejde pol metra za ozančník a čaká na gule.
1) Re #90215 Solider: Lenze su odlisne situacie - vozidlo uz ide a tym ze by cakal predlzi jazdnu dobu. A potom tato - vozidlo stoji na zastavke akurat so zatvorenymi dverami.
2) Re #90217 zakaznik: Zvlastne je ze je to v dobe ked ma BA ako mesto velmi dobry komunikacny dizajn. Neviem preco to nie je rovnako aj pri DPB a preco sa nevyuziju jeho prvky.
Tak sa nemá o tých 50 cm posúvať, akoby nedovidel na semafor a akoby ho to otvorenie dverí v zastávke zabilo.
Vieš, je to ako poskakovať pred otvorenou záchodovou kabínkou, napriek tomu, že už púštaš do gatí.
Fuj to je plné chýb asi som slepý alebo čo ? Ale zbytočne sa je o tom dohadovať, každý z nás má na to svoj názor, ale oficiálnu pravdu zatiaľ poznám len ja
2 minúty na zastávke nestál, pretože 2 minúty sa tam ani nedá stáť. Maximálne minúty. Keď sa vodič pohne o zo zastávky (napríklad aj o 50 cm od označníka), tak oficiálne v zastávke nestojí a čiže nemá povinnosť otvárať dvere. Tiež si neviem predstaviť, žeby niekde medzi Račkom a Ursínyho nastupovali nejaký ľudia...
"A aký význam má státie na zastávke so zatvorenými dverami???"
V civilizovaných krajinách príde vozidlo MHD na zastávku a dvere si otvárajú cestujúci. Vodič do tohoto procesu väčšinou nezasahuje. Ak ešte nemá čas odjazdu, alebo má červenú na semafore, stojí na zastávke so zatvorenými dverami a dobiehajúci si kedykoľvek dvere môžu otvoriť. Až tesne pred tým, ako zo zastávky chce odísť, ukončí možnosť otvárania dverí. V civilizovaných krajinách...
A aký význam má státie na zastávke so zatvorenými dverami??? Mimochodom, musela to byť dostatočne dlhá doba, keď babka postláčala tlačítka pri všetkých dverách. A kde sa píše tá hujovská veta, že do vozidla majú nastupovať ľudia, ktorí na zástavke stoja? A do vozidla stojaceho na zastávke sa teda nemá nastupovať?
Zaujimalo by ma ci v autoskole DPB ucia aj to ze s otvorenymi dverami sa nejazdi.. dnes minimalne 3 Karosy uplne bez problemov otvarali dvere este pred zastavenim a zatvarali uz v rozbehu a to aj vtedy ked bol bus tak narvaty ze sa stalo aj na schodoch. Podobne ista Skoda 14Tr.
Prave som vystupila z elektricky cislo 13, ktora odchadzala z namestia L. Stura. Hned ako som vystupila a elektricka zavrela zvere, prisla k nej stara pani, ktora evidentne chcela nastupit. Avsak nepodarilo sa. Hoci stlacala tlacitka na vsetych dverach, sofer ich neotvoril /vidiet ju musel, kedze isla az k prednym/. A dana elektricka si na zastavke veselo stala este najmenej 2 minuty...vsak babicka nech si 15 minut pocka na dalsiu....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
2) Re #90217 zakaznik: Zvlastne je ze je to v dobe ked ma BA ako mesto velmi dobry komunikacny dizajn. Neviem preco to nie je rovnako aj pri DPB a preco sa nevyuziju jeho prvky.