Dojmy sú veľmi jednoduché. Spoje sú viditeľne, citeľne, vizuálne ale aj akusticky prááázdnejšie. CL si necvaká nitko...možno iba zopár poctivcov, ktorý si pri tom samozrejme neodpustia poznámku "to je posledný krát čo idem nočákom, ja sa na to môžem v*j*bať, asi im už uplne j*b* na tú lebenňu" atď.....Väčšina ľudí ani len netušila, že si majú cvakať CL. Revízory sa veľmi nečinili. Čo som počul, niektoré odchody boli celkom slušne vyťažené. Si myslím, že každým týždňom sa to bude vyprázdňovať.....Za tých 22SKK si radšej kúpia malé pivo. ?.
Vedel by mi tu niekto napísať nejaké dojmy z tohto víkendu, kedy sa v nočákoch už cestovalo podľa nových prepravných podmienok? Naplnenosť spojov, intenzita označovania lístkov, revízori, vyšší výskyt taxíkov na cestách a tak podobne. ?
Som mimo republiky, takže osobne to nemám šancu vysledovať. ?
Je vidieť, že na tých najdôležitejších miestach sú ľudia, ktorý tam nemajú čo robiť. Ja tiež nechápem prečo, boli nakúpené tieto SOR-y, tých 6 citelisov by pomohlo oveľa viacej a boli by užitočnejšie, ako tieto nešťastné midibusy. Už sa veľmi teším na tender čo bude na 18m busy na budúci rok. Jediné čo sme tu ešte nemali je Mercedes, tak možno sa dožijeme aj toho ? . Aj keď predpokladám, že sem prídu SOR-y, 18-ky. Nič iné si neviem predstaviť.
"Zachováme sociálne zľavy v MHD pre žiakov, študentov a dôchodcov aj v rozsahu bezplatnej dopravy (nad 70 rokov a ZTP)"
Tento slub sa mu uz nepodarilo splnit ?
"Stabilizujeme linkovanie MHD so zahusťovaním intervalov, aby sme uspokojili reálne potreby cestujúcich, na základe výsledkov dopravných prieskumov"
Zatial sa len zhorsovali ?
Asi tomu, kto ju nepoužíva. Na tom sa mi nezdá nič divné.
Takéto výrazy by sme skôr mohli používať na označenie predstaviteľov magorstrátu, ktorí zrejme kvôli pridlhému pobytu vo svojej funkcii už nevedia čo zo sebou a rozhodli sa v poslednom čase uprednostniť "verejné záujmy" dôchodcov (nič proti nim osobne) pred záujmami VŠETKÝCH OBČANOV. Zrejme kvôli ich vyššej účasti na voľbách.
Viď napr. zmeny na L84 a likvidácia nočnej dopravy. ?
Presne jak si napisal museli rychlo ludom strcit nieco pred oci, lebo odstavili nove Solarisy ludia sa mackali v starych vozoch a ako naplast rychlo dali do medii ze sa kupili SORky, asi najlacnejsia a najrychlejsia prva pomoc tomuto vozovemu parku... len skoda ze zbytocna... pri takom pocte ludi co tu cestuje su potrebne klbove a jedneho typu nie ako vystavisko po päť kusov z kazdeho... potom aj ta udrzba a opravy tak vyzeraju (pol rocne odstavky pre nedostatok dielov) ked dielne a sklady musia disponovat z kazdeho nieco a po troche... ?
Pretože SOR vyhral dodávku na 9.5-ky...na 12m busy by sa musela vyhlásiť nová súťaž. Čo by podstatne predĺžilo čas dodania. Záhradkár potreboval nahradiť čo najskôr 12m vrakosy, lebo by sa mu už rozsypali na ceste a myslím, že mu bolo uplne jedno čím a ešte aj musel niečo strčiť ľuďom pred oči...
Som veľmi zvedavý koľko ľudí prinútil pán Ing. prvý generál Ciciak ísť na túto stránku a hlasovať za "áno"! Možno za to sľubuje aj vyššie odmeny ? . Inak si neviem predstaviť, ktorý normálny človek môže hlasovať za "áno".
? venujem sa lukostreľbe, takže keď ma na*erú.... tým, že si vyberám služby, si rozhodujem, či sa mi chce ísť jazdiť a som na to fyzicky aj psychicky pripravený, alebo nie... bežne si beriem jednu-dve služby za týždeň, to sa dá ešte prežiť v zdraví.... a čo zanedbám za volantom, to potom doženiem na lukostreleckom tréningu.... ?
Ja neplacem ja otvaram diskusiu na ich planovany socialny program vodicov... otvaram oci na celkovy pohlad ich planov ktore su viac ako smiesne... ja si svoj zivot a zdravie udrzujem sam, ale ked si ho niekde v praci nicim tak nech mi ho aj liecia alebo moju kondicku zabecpecuje zamestnavatel ked si to praca vyzaduje... nie? Ty ked musis pisat nejake formulare v praci tak ti daju aj papier aj pero... hmm?
VLK: To je jasne ze casu malo ale pokial ti aspon zalezi na tom aby si zil po par rokoch odpracovanych ako clovek schopny inej prace a nie ako poloinvalid tak musis nieco zo sebou robit inak sa nedozijes ani dochodku... ?
maximálne môžeš na KPČ (kratší pracovný čas - mimochodom je to normálna pracovná zmluva, ibaže na kratší pracovný čas) odpracovať týždenne 19,5 hod., čiže mohli by napr. pri záväzku viac ako 10 hod. týždenne vrátane ponúkať aj túto výhodu... Myslím si, že aj pre DPB by to bolo výhodné, nakoľko brigádnici by tým pádom uzatvárali zmluvy na vyšší počet hodín...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike