Reply on: bwd #88562:
Dá sa na to pozrieť aj tak, že existuje silný špecifický prepravný prúd medzi zastávkami EU BA a Hroboňova, ktorý treba nejako prepraviť. Preto vznikla linka, ktorá tento vzťah rieši. Ak tú linku zrušíš dopyt po tej linke nezanikne (študenti, čo bývajú na HoPe zväčša nemajú autá). Takže títo ľudia sa "infiltrujú" do iných liniek a výsledok by bol, žeby sa tí ľudia na Hroboňovej ani nedostali do autobusu, lebo plná 83 by ich nebola schopná pojať.Rovnako tak je to s linkou 31, ktorá tiež premáva len kvôli študentom, lebo opäť ak by sa mali cpať do 39 s 20 minútovým intervalom, alebo aspoň po Slávičie údolie do kinderka L 30, asi by tam tá doprava skolabovala.
fobust
Súdruh Šestina preceňuje význam loga. Zabudol však dodať že preceňuje aj zmenu rozchodu a jeho argumentovaním o podvozkoch iba ukazuje svoju úbohosť. Akože T3 v Prahe majú nebodaj modernejší podvozok ako T3 v bratislave? Alebo T6? Buhehe, skôr by som povedal že origo 1435 mm PCC kópie s polrámom tvaru "L" sú konštrukčne ešte staršie než 1000 mm podvozky spolrámom tvaru "T". Naše T3 majú aspoň tlmiče, pražské nie. ?