Ale ak sa na 84 pozreme naozaj z hladiska ze vacsinu casu je prazdna a iba pred zaciatkom a po skonceni prednasok je plna, pricom v piatok vobec kedze vyucovanie neprebieha, tak skutocne by napory by mala brat nejaka 184. Na ktore vozy budu lebo vyucovanie na EUBA zacina 8.30, takze uz mimo spicky.
Ak to pomoze naplnit 84 aj mimo inych casov...
Skutocne je to len posunutie zastavky do 300 metrov. Buducorocnym prvakom ani nepride, ze budu musiet ist az na Bulikovu.
Ak to pomoze naplnit 84 aj mimo inych casov...
Skutocne je to len posunutie zastavky do 300 metrov. Buducorocnym prvakom ani nepride, ze budu musiet ist az na Bulikovu.
Malic
Byvam 22 rokov pri TPD, takze dokonalo poznam momentalnu situaciu. Mozem teda objektivne posudzovat.
L84: Tento spoj bol vymysleny pre EU BA a v case skoncenia vyucovania je tento spoj patricne plny, slovom nepriehladny. V ostatnom case je jeho vyuzitelnost mensia, v useku Jungmanova - Ovsiste chodi plna v oboch smeroch len v spicke.
Osobne si myslim, ze momentalne riesenie je dobre. Obyvatelia Lachovej maju predsa L88 s pohodlnym intervalom a prestupom do prazdnej L83 na nam. Hraniciarov, nelenivi spoluobcania to prejdu aj peso ?.
L78: Vyborna linka, ktorej by svedcala konecna na Safarikovom nam. S L95 by sa tam v pohode vosli, keby predlzili bus statie az po krizovatku. Jej jedina nevyhoda je absolutna nepresnost a neschopnost dodrzat grafikon v spicke kvoli zapcham(Vrakuna-priecestie, Tomasikova, Bajkalska, Trnavske myto-Krizna, Dostojevskeho rad, Stary most). Chodievam nou denne a L78/4 a /8 mavaju pravidelne meskania od 5 do 25min z prvej zastavky. A k tym motorom. L78 v spicke nema v Petrzalke konecne, maximalne tak priebeznu konecnu ?