Reply on: Papyr #88568:
Na Ukrajine je dokonca práca vodiča trolejbusu pomerne prestížna. Keď sme tma predvlani či kedy boli, tak Krymtrollejbus ponúkal vodičom T-busov asi tak dvojnásobné mzdy, než na nejakom nákladnom aute. Inde boli mzdy trocha nižšie, ae stále vysoko nad priemerom.
kecho
"Argumentujú novou zástavbou v danej časti a stratou jediného priameho spojenia centrom, keďže po presmerovaní linky 84 by im zostala už iba vnútropetržalská linka 99."
jasné
a čo majú posledné 2 roky robiť napr. na Lachovej? kde ide 88 a 68 (+ráno a poobede 96) a podľa uvedenej definície tiež nemajú "priame spojenie centrom" a ani s Petržalkou, keďže 99 tadiaľ nechodí.
68 - "V tom prípade napríklad čitateľ Richard navrhuje zrušiť zastavovanie na zastávke Bulíkova, aby sa zbytočne nepredlžovala jazdná doba autobusov."
a ja som napr. v prípade zriadenia EUBA za zrušenie zastávky 68 na Šustekovej - v zápche pred križovatkou bus nemusí čakať, kým sa na ňu vôbec dostane a potom nemusí čakať na semaforoch. Keby išiel bez tejto zastávky, môže ísť z Bulíkovej priamo cez križovatku a ušetrí minimálne 2-3 minúty