nepochybujem o tom ze riadiaci pracovnici sa aj tak na nejake logicke riesenie nocakov vykaslu lebo vzivote nocakom nepvojdu, ale neda mi nereagovat na to co sa chysta od novembra!
ked uz mame o 10 az 30 korun drahsiu nocnu dopravu nez ktorekolvek porovnatelne (travim dost casu v brne a tam teda nocna doprava a doprava celkovo vyzera uplne inak!!) velke mesto v okoli, tak to ze aj ludia s elektricenkami si musia oznacit listok je naozaj doneba volajuci NONSENS!
cipovu kartu som si kupil aby som si nemusel kupovat a pametat ze si mam oznacit listok!! nechapem preco ked mame prva a druhe pasmo a obojpasmovu elektricenku, nepripravi dpb aj nieco take na nocaky, to by bolo asi moc jednoduche a logicke.. okrem ineho aj dpb urcite ma rado nasu planetu a nielen ze nechce aby coraz menej ludi chodilo mhd ale nechce samozrejme ani devastovat nase stromy na tony listkov mhd!!!!
?
ked uz mame o 10 az 30 korun drahsiu nocnu dopravu nez ktorekolvek porovnatelne (travim dost casu v brne a tam teda nocna doprava a doprava celkovo vyzera uplne inak!!) velke mesto v okoli, tak to ze aj ludia s elektricenkami si musia oznacit listok je naozaj doneba volajuci NONSENS!
cipovu kartu som si kupil aby som si nemusel kupovat a pametat ze si mam oznacit listok!! nechapem preco ked mame prva a druhe pasmo a obojpasmovu elektricenku, nepripravi dpb aj nieco take na nocaky, to by bolo asi moc jednoduche a logicke.. okrem ineho aj dpb urcite ma rado nasu planetu a nielen ze nechce aby coraz menej ludi chodilo mhd ale nechce samozrejme ani devastovat nase stromy na tony listkov mhd!!!!
?
kecho
presne toto ma napadlo v súvisloti s MatFyzom, či by podľa teórie "busom až pred dvere" DPB nemal náhodou spraviť lanovku aj od elín na kopec ?
Re #88168 Petto:
a čo takto expres (keď už ho tak strašne chcú mať) Hroboňova, Zochova, cez most SNP a Einsteinovu až po výjazd na Prístavný most, kde by odbočila priamo k euba, otočí sa cez Ovsište ako kedysy nočák, pôjde na euba, odtiaľ na Einsteinovu a na Zochovej je už na starej trase, prípadne zrušiť aj napr. zastávku pri Grassalkovichovom, veď tam nie je žiadny internát alebo na Sokolskej - veď zo ŽST môžu prestúpiť pri SAV z 93... Keď teda všetkým ide tak veľmi o dobro študentov - nemusí predsa zastavovať po celej Petržalke ?
Re #88167 d3k0: pamätáš si ako kedysi chodila 83? tak len pre pripomenutie - tá vozila tiež študentov z HoPa a iba na Bulíkovu, kde mohli buď prejsť peši, (tie 1-2 minúty naozaj nikoho nezabijú) alebo ísť napr. na 97 tú jednu zastávku. a keď už sme pri tom, 84 na ceste z HoPa do Petržalky naberie aj tak ráno vždy meškanie, takže prispôsobovať grafikon je aj tak na nič.
okrem toho, 88 má na trase Bulíkova - Jungmannova cestu trvajúcu 6 minút, rovnako ako má 84 na trase EuBa - Jungmannova. Pritom ešte 84 má na trase Ovs. nám - EuBa cestu 2 min. a 99 na trase Ovs. nám. - Bulíkova iba 1 min. cesty. Navyše z Ovsišťa sa ide na hlavnej a nestojí sa na semaforoch. Tak a už len tu máš sfleku minimálne 1 minútu, o ktorú môžeš bez problémov a väčších zmien posunúť grafikonový odchod do mesta...