zmeny L 83,84,68,180
"Všetky zmeny si vyžiadajú dodatočné vypravovanie vozidiel a vodičov."
akú zmenu vo výprave si vyžiada zmena L84? Keď namiesto 4 zastávok - TPD, Šustekova, Bosákova, EU pôjde cez 4 zastávky Hraničiarov, Lachova, Šustekova, Bulíkova?
Vopred ďakujem za odpoveď...
"Okrem toho, som si isty, ze aspon 50 studentov pouzivajucich 84 a ma trvale bydlisko v Petrzalke"
tak to je bomba trochu sa nad tým zamysli...
keď majú trvalé bydlisko v Petržalke, tak sa na EU môžu dostať L88 z Halovej aj z Vlasteneckého (tie zastávky L84 ostávajú), takže vypadáva iba TPD, Šustekova a Bosákova, pričom kto ide na Bosákovu tiež môže prejsť na druhú stranu cesty a ísť 88/96 alebo už priamo peši tie 2 min....
Re #88152 El Sergio: & Re #88068 guri:
na Antolskú pôjde určite v rámci niektorej z ďalších zmien konečná L83 :)) ktorá sa z Ovsišta cez Dostihovú dráhu počas 2 rokov záhadne presunula už k Technopolu...
Re #88093 ivanbuto:
Sokolská je celkom dobre vymyslený prestupný uzol, ale veľmi zle dopravne zorganizovaný. Veď tie busy v smere na Kramáre/Lamač/Dúbravka stoja rovno v jazdnom pruhu. A keď idú 2 za sebou, tak je za nimi kolóna IGK, lebo sa nedajú obehnúť... Keď sa už má rekonštruovať tá stanica ? neuvažuje sa o tom vytvoriť tam normálnu zastávku, ktorá bude mimo pruhov? a prípadne aj nejaký prechod odtiaľ priamo na stanicu + nadchod pre druhú zastávku?
http://www.bratislavskenoviny.sk/56350/doprava/skvalitnenie-cestovania-si-vyziada-vyssie-cestovne
"Tento rok nahradzujeme staré sólo Karosy novými vozidlami SOR"
nie je karosa trošku dlhšia ako ten nový sor? či to je podobný nápad ako Ik nahradiť Solarismi? a potom sa čudujú, že sa je nízka prepravná kapacita...
takýmto štýlom by o pár rokov by mohli namiesto sorov nakúpiť nejaké tie Avie a povedať, že nahrádzajú sory, ktoré sú po životnosti
"V budúcnosti počítame s ... zvyšovaním priemernej rýchlosti električky"
pozor! zase sa asi pôjde rekonštruovať nejaký 200-metrový úsek a bude to trvať dva mesiace a potom tam eliny namiesto 10 km/h pôjdu dvojnásobnou rýchlosťou
"Od novembra by mali majitelia predplatných lístkov platiť nočný príplatok 22 korún, ostatní dvojnásobok"
takže aj keď si niekto kúpi 24 hodinový a pod. lístok, musí si v prípade jazdy v nočáku zohnať aj ďalší 22-korunový... šikovný ťah. Navrhujem, aby DPB zaviedol aj 12 alebo 18-hodinové lístky - keď v noci nebudem cestovať, načo si mám kupovať 24ku? Prípadne nech zlacnia električenky s podmienkou, že vôbec neplatia na nočáky a vytvoria nejaký nový lístok "nachttarif", ktorý by stál povedzme 45-55 sk (po novom 1,5 E ?) a platil by napr. od 23:30 do 04:30
btw cena jazdy v nočáku (44 Sk) = cena jazde do Hainburgu (1,2 E)
Spojenie "kolesová doprava" tak, ako ho použil Kadnár, je myslím správne, ale nech povie s499. Hlavne že tu musíme čítať minimálne dve strany príspevkov o tom, ako TY čo vykladáš a čím sa riadiš... najnovšie si už aj expert na vysvetľovanie toho, čo je aká doprava. ☠
ja tu radsej nebudem vypisovat co vsetko u tych subdodavatelov vidim a zazivam (predsalen je to verejne forum) ale mozem ti povedat ze to nie je nic moc a ze som z toho dost znechuteny...
No tak zase jeden z "výborných" nápadov na tomto fóre.... také, ako prestupy z 83/84 na linky idúce po Šancovej (204/209), alebo naopak, prestupy napr. z 34/41 na 212, také ti nič nehovorí? Obdobne prestupy v opačnom smere? A máš aj zmapované, koľko ľudí na Sokolskej v niektorých časoch stojí? Môžem ti povedať, že dosť. Hlavne, že TY ju nepoužívaš, tak zrušme ju.
Inak je zaujímavé sledovať, ako sa trasa a konečné linky 83 od Námestia hraničiarov plazia postupne západným smerom, a to dokonca v takom chobotnicovom prevedení, momentálne s troma chápadlami. Možno keď omrzí aj Technopol, tak tú konečnú strihnú v rámci pokračujúceho trendu po Jiráskovej na Prokofievovu alebo tam niekam. ?
Tankujú výhradne na jednej čerpacej stanici, ktorá vyhrala výberové konanie. ? Hádam nechceš kvôli 6 tim trolejbusom stavať v trolejbusovej vozovni ešte aj stanicu PHM? Alebo majú zbytočne prejsť na Trnávku, tam natankovať a vrátiť sa?
To označenie na Miletičovej je tam hádam odjakživa, ja si pamätám, že začiatkom 90-tych rokov tam bol ešte riadne zhrdzavený originál kríž (jednokoľajový) až neskôr ho vymenili za tabuľu s krížom, ktorá je tam dodnes. Ale prečo tam bol to naozaj neviem. Možno ešte od výstavby trate do Ružinova.
Štátny dráhový úrad bol nahradený Úradom pre reguláciu železničnej dopravy, akurát mám taký pocit, že sa mu zmenila oblasť pôsobnosti a niektoré kompetencie prešli na samosprávne kraje... blížšie detaily ale nepoznám.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo