Reply on: d3k0 #88167:
Obyvatelia Farskeho mozu chodit peso alebo priblizovadlom L99 na Jungmanovu, obyvatelia Mlynarovicovej na Lachovu. Taku velku stratu neutrpia, ako ziskaju obyvatelia okolia Furdekovej. Po starej trase L84 obchadzala cele jedno sidlisko (tusim sa vola Haje). Priblizovadla ako L88 maju vzdy cast trasy nejaky subeh,budeme sa teda prisposobovat priblizovadlu, nemalo by to byt nahodou naopak? V dnesnej situacii DPB sa nemozeme ohliadat ci trochu nastveme studentov. A ake spojenie ma taka Elektrofakulta? Z jednej strany strme dlhe schody k ZOO a z druhej dlhe spapanie k Botanickej.
kecho
"Okrem toho, som si isty, ze aspon 50 studentov pouzivajucich 84 a ma trvale bydlisko v Petrzalke"
tak to je bomba
keď majú trvalé bydlisko v Petržalke, tak sa na EU môžu dostať L88 z Halovej aj z Vlasteneckého (tie zastávky L84 ostávajú), takže vypadáva iba TPD, Šustekova a Bosákova, pričom kto ide na Bosákovu tiež môže prejsť na druhú stranu cesty a ísť 88/96 alebo už priamo peši tie 2 min....
Re #88152 El Sergio: & Re #88068 guri:
na Antolskú pôjde určite v rámci niektorej z ďalších zmien konečná L83 :)) ktorá sa z Ovsišta cez Dostihovú dráhu počas 2 rokov záhadne presunula už k Technopolu...
Re #88093 ivanbuto:
Sokolská je celkom dobre vymyslený prestupný uzol, ale veľmi zle dopravne zorganizovaný. Veď tie busy v smere na Kramáre/Lamač/Dúbravka stoja rovno v jazdnom pruhu. A keď idú 2 za sebou, tak je za nimi kolóna IGK, lebo sa nedajú obehnúť... Keď sa už má rekonštruovať tá stanica ? neuvažuje sa o tom vytvoriť tam normálnu zastávku, ktorá bude mimo pruhov? a prípadne aj nejaký prechod odtiaľ priamo na stanicu + nadchod pre druhú zastávku?
http://www.bratislavskenoviny.sk/56350/doprava/skvalitnenie-cestovania-si-vyziada-vyssie-cestovne
"Tento rok nahradzujeme staré sólo Karosy novými vozidlami SOR"
nie je karosa trošku dlhšia ako ten nový sor? či to je podobný nápad ako Ik nahradiť Solarismi? a potom sa čudujú, že sa je nízka prepravná kapacita...
takýmto štýlom by o pár rokov by mohli namiesto sorov nakúpiť nejaké tie Avie a povedať, že nahrádzajú sory, ktoré sú po životnosti
"V budúcnosti počítame s ... zvyšovaním priemernej rýchlosti električky"
pozor! zase sa asi pôjde rekonštruovať nejaký 200-metrový úsek a bude to trvať dva mesiace
"Od novembra by mali majitelia predplatných lístkov platiť nočný príplatok 22 korún, ostatní dvojnásobok"
takže aj keď si niekto kúpi 24 hodinový a pod. lístok, musí si v prípade jazdy v nočáku zohnať aj ďalší 22-korunový... šikovný ťah. Navrhujem, aby DPB zaviedol aj 12 alebo 18-hodinové lístky - keď v noci nebudem cestovať, načo si mám kupovať 24ku? Prípadne nech zlacnia električenky s podmienkou, že vôbec neplatia na nočáky a vytvoria nejaký nový lístok "nachttarif", ktorý by stál povedzme 45-55 sk (po novom 1,5 E ?) a platil by napr. od 23:30 do 04:30
btw cena jazdy v nočáku (44 Sk) = cena jazde do Hainburgu (1,2 E)