napr Hapl taxi ma cenu 15sk/km... do DNV je to 240 sk... ked ideme 4 tak je ta cena porovnatelna s busom... o tom ze taxik mi pride nacas, malokedy v nom smrdi a doma som za 10 minut (zo stanice)... DPB si kadi do vlastneho hniezda...a magistrat sa prizera... ?
obcas mi to pripada akoby naschval chceli DPB zruinovat
Už vidím, kto si označí tie dva lístky. ? Tiež nechápem, ako môžu tento krok obhajovať tým, že ľuďom, ktorí nočnú dopravu nevyužívajú, sa jej dotovanie nepozdávalo. Ak by sme túto teóriu zovšeobecnili, tak ak niekto nechodí po tme, z jeho peňazí by sa nemalo dotovať verejné osvetlenie a pod. Veď to sú nezmysly. Ak bude cestovať väčšia skupina (mám na mysli traja alebo štyria), tak to pôjdu radšej taxíkom kedy a kde chcú a ešte ich to vyjde lacnejšie. ?
A nevynechala (nemeškala) ti tá L88 kvôli BA in-line? Bo včera tiež nešli L93 s odchodmi o 22:00 a 22:10 z hlavnej stanice. Spoj o 22:20 vykonala sólo CNGvrakosa a za 2 minuty po nej šiel prázdny kĺbák. Môžno aj ešte čosi ďalšie, ale to som už bol doma.
ja skolu stiham este aj X:39 a dokonca aj X:51 (ak mi skola zacina o X:00). Podla mna ist o 1 az o 2 spoje by malo byt dostatocne ? . Ja do tej skoly chodim treti rok, ale toto sa mi za 2 roky nestalo
2) Re #86160 toms: Milujem ludi co chodia do skoly tym uplne poslednym spojom ktorym mozu a potom nariekaju ked zmeskaju. Specialne to plati v BA kde furt nieco meska.
3) Re #86175 kecho: Ale houby sa otvaraju dopytom. To len fakt par vodicov pouziva.
4) Re #86184 Sjalavrak: Navrhujem ist hadzat paradajky na Olejkarsku.
Načo nám tu vôbec je tento diskus krúžok? Magistrát aj tak na to čo ľudia chcú z výšky s*re a v DPB nezmôžu nič... Chyba bola,že na magistráte sú stále tí istí koko*i a p*če, čiže veci sa nepohnú pokým tam tí skur*ysyni a štetky budú opruzovať. Oni sa budú za naše voziť v bavoráčikoch a na tri dovolenky ročne do tichomoria behať, taký mastný glajbas !!! ☠
Keď niekde nesmieš meškať, dávaj si časovú rezervu v podobne dvojnásobku intervalu linky, ktorú využiješ. Vtedy je pravdepodobnosť oneskorenia veľmi malá. Alebo si na to auto našetri. Keď platíš také veľké dane, že ťa to tak strašne trápi, asi máš dobrý príjem a teda to auto nebude problém.
1. Nemusíš sa báť, 88 nebola jediná ktorá nebola vypravena ? ja som mal to šťastie keď som bol o 15tej pod Novym Mostom na tabuľy bežala infoška že spoje 37 a 88 o tej a tej hodine nebudu vypravené pre nedostatok vodičov, tak som stihol 91 a prestupoval.
2. Na prednášky budeš chodiť o pár spojov skôr. Ja si napríklad zisťujem už aj alternatívne prestupy ?
3. Ak nepríde spoj, volať dispečing, ozvať sa ako tu už viacery nabádali. Inač to nevidno ?
P.S. už mi je u zadku celá naša MHD, nech sem príde aj súkromný dopravca a zaplatím si za 30min cestu aj 14Sk, pokiaľ bude na úrovni a premávať podľa grafikonov bez horiacich autobusov a vulgárnych a sprostých šoférov!!! ?
Poradte mi čo mi ostáva, keď som odkázaný na MHD? To mám chodiť všade pešo? Akože nemôžem vôbec ísť na istotu, že stihnem vlak, alebo prednášky na STU alebo proste kamkoľvek dojsť na čas? Za čo potom do PYČY platím dane? a nielen ja... auto si nemôžem dovoliť tak čo mám robiť KUA !!! ?
28.9.2007 TOTÁLNE NA SHIT MDČKA !!! Najprv som ako idiot čakal v čase toho naj dažďa na L95 a 8minút nešlo nič zo Šafka okrem L50! Takže kto chce zo Šafka do Petržky mal smolu. Ďalej 22:30 som došiel na Záporožskú a 22:36 mala ísť L88 na smer Nám.hraničiarov, kde som mal prestúpiť na L95 na Hrobákovu, keď už ani o 22:45 nedošla L88 tak som nasadol do L80 a prestúpil na L99 pri ŽST Petržalka. Domov som namiesto 15minút bol za 30, čo je o veľkom H.... !!! Čiže spojenie oblasti Kremnická a Záporožská bolo v tom čase vďaka nevypravenej L88 nemožné - Ďakujem, DPB, že vypravuje spoje a že zvýšili platy šoférom a navýšili ich počet ? Už len čakám kedy kvôli ich neschopnosti nebudem stíhať ranné prednášky a cvičenia na STU ?
Dúfam, že to tu nečítajú dôchodcovia z Nového Mesta využívajúci 51-ku do Polusu... ?
A kde v tom blogu píšem, že na tú zastávku je "nával" cestujúcich?
Citát: "Na konečnú zastávku "SOŠ" premávajú spoje na linke č. 23 väčšinou prázdne alebo len s veľmi malým počtom cestujúcich (až na mnou predpokladané výnimky v určitých časoch), a teda jej prevádzka na tomto úseku je nepochybne stratová. Presunutím zastávky "Pri štadióne" by boli autobusy o čosi viac využité aspoň po ňu (a samozrejme aj z nej), keďže pravdepodobne by ju začalo využívať viac ľudí."
Viem, že bratislavská MHD má veľa omnho väčších problémov než nejakú zabudnutú málo využívanú zastávku "Pri štadióne". Preto som na ňu radšej nemal poukázať
Koľko vozidiel a vodičov by si zmena jej polohy vyžiadala? ? A koľko peňazí by to stálo? Státisíce? Pre ľudí, ktorých sa to týka, by to bola pozitívna zmena. Môžem prezradiť, že žiadne podobné články do toho blogu (zatiaľ?) nechystám...
Ten článok by nevznikol, keby som sa na to dočkal (aspoň nejakej) odpovede od magistrátu. Pre porovnanie, do DPB som v minulosti e-mail písal 3-krát (vždy na iné oddelenie) a odpovede som sa (dokonca rýchlo) vždy dočkal...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Själavrak