Reply on: miso1234 #84673:
A ešte jeden zaujímavý postreh z toho článku. Vraj niektoré automobilky vyrábajú autá na spôsob pouličného osvetlenia, ktoré sa vraj zapne podľa svetelných podmienok. No len aby si nezobrali príklad s toho nášho, lebo som si nevšimol, že by to u nás nejak fungovalo. O piatej príde búrka tma ako v rohu a osvetlenie nesvieti. To radšej svietiť celý deň ako nesvietiť ani za tmy. ?
Peon
Takže aj podľa toho, čo som počul, som presvedčený, že Devínske jazero patrí pod Bratislavu aj keď navonok na mňa pôsobí skôr ako samostatná osada. Známi tam majú záhradu a nejakú daň platili DNV a ich susedia zas Záhorskej Bystrici (viď príspevok #84662 od xpucma).
Inak, počul som, že vo Wikipédii (keďže tam články zrejme môže upravovať kdekto) sú často aj nesprávne informácie, ale tá o Devínskom jazere je určite správna. A pokiaľ viem, MHD ani prímestská autobusová doprava tam nikdy nejazdili, iba vlaky (kedysi odtiaľ aj do Stupavy - www.vlaky.net ). Nechápem však, prečo do Dev. Jazera neplatí lístok na BID...
Ad tabule oznamujúce koniec Bratislavy: O tomto tu už tiež raz bola diskusia, tiež som do nej písal (tuším aj Ike alebo niekto iný z DNV), že je to chaotické. Pred pár rokmi si pamätám, že na konci Dúbravky smer DNV bola tabula označujúca koniec Bratislavy a v DNV začínala BA - DNV alebo tak nejak.