"Cestujúcemu je zakázané brať so sebou do vozidla:
(...)
g) vec, ktorej rozmer je väčší ako 50x60x80 cm (napr. bicykel, moped, motocykel a pod.); vec dlhšia ako 300 cm s priemerom alebo uhlopriečkou väčšou ako 20 cm (napr. garníža, koberec a pod.); vec tvaru dosky, ak je väčšia ako 100x150x10 cm (napr. rysovacia doska, stojan na maľovanie, rám okna a pod.) s výnimkou detského kočíka a saní na sánkovanie.
"striktné kopírovanie denných liniek nočnými: nový systém nočných spojov berie do úvahu
maximálne možné kopírovanie denných liniek tak, aby bola dosiahnutá maximálna možná
obsluha územia, čoho následkom sú odlišnosti oproti trasám denných liniek; riešenie sa
neodporúča s výnimkou zavedenia nočných električkových liniek N11, N12 a N14" - ak by sa realizovali nocne elektricky a vsetky linky by boli rovnake ako denne (nepise sa nic o trasach ostatnych el. linkach takze neviem..) tak by som pre lepsiu orientaciu N-ko elinam nepridaval a jednoducho im do CP pripisal nocne odchody.
Inak k odchodom nocakov:
cele odchody by sa idealne mohli posunut o 15 minut. Totiz, prvy nocak sa casto kryje s poslednym dennym spojom.. realny priklad: hrozilo ze zmeskam poslednu L2 z Hlavnej stanice (23:29). V takom pripade by som musel pouzit N53. Prva vsak ide tesne po L2 (23:30) a je predpoklad ze zaroven zmeskam aj tu a budem cakat 30 minut. Keby sa posunuli odchody bolo by to len 15 minut. Navyse by sa zmensil rozdiel medzi poslednym nocakom a prvym dennym spojom.
K tomu materialu:
"Názor
o preplnenosti spojov zastávajú najmä požívatelia liniek N33, N34, N93 a N95." - otazka je ako to riesit. Pretoze dlhsie busy tam uz nepojdu a zas zahustenie by nemalo zmysel ak by sa nezahustili aj ine linky.
K transparentom: Presne tak. Problem vidim skor v tom ze pocas vyluk pri ktorych sa nemeni BUSE (chvalim ze pri ZST Nove Mesto zmenili) vodic stlaci tlacitko Odklon az na poslednej zastavke stalej trasy (samozrejme za predpokladu ze ho vobec stlaci). Pred tym je na teplomeri standardna trasa co moze cloveka popliest. Takze idealne by bolo keby sa vtedy teplomer vypol (ak sa to da). Co sa tyka vyluky: Akosi ma to nesokuje..
Re #83970 hoppusmark: Ale je tam miesto. Dokonca tam to obratisko aj tak nepatrne vidno.
Re #83971 KLF: V roku 5000 toho nasledujuceho letopoctu. Silno o tom pochybujem a uprimne - pochybujem o opodstatnenosti trate v pripade ze by nesla DALEJ ako k byvalej Ikei.
na tvoje prizemne navazanie sa do mna ako aj inych prispievatelov tohoto fora uz nebudem reagovat. Vsetci vieme ze iba to co povies ty je pravda a ty vsetko vies najlepsie a nikto nemoze mat iny nazor ako ty lebo je oznaceny nejakym "peknym" urcite nie urazlivym vyrazom vyrazom.... ?
okrem toho niesom zamestnanec DPB, a absolutne si nepochopil co som chcel povedat. KONEC
Keď už predlžovať tú trať, tak aspoň do Ružinova s napojením na ružinovskú radiálu, aby to malo nejaký zmysel.. A v takom prípade by obratisko pri ŽST Nové mesto malo zostať..
Okrem toho priestor, kde je teraz stará Ikea, sa má tiež takmer na 100% zastavať, takže ani tam nebude na obratisko miesto..
Kvalitná a blbovzdorná technológia stojí o dosť viac. Pamätám sa, že kedysi pred 15 rokmi firma, v ktorej som pracoval, uvažovala o nákupe prenosných počítačov pre svoje vozidlá na zber dát v teréne (zber dát v tom čase = formulár, ceruzka, guma). Vtedy akurát zástupca akejsi firmy na veľtrhu predvádzal odolnosť počítačov pre izraelskú armádu tak, že počítač zdvihol nad hlavu a švacol o zem. Fungoval furt. Ale stálo to asi desaťkrát toľko, čo bežný.
Na hentej vizualizácií je obratisko v dnešnej nezmenenej polohe.,vrátane nástupišťa. Objekt domu ide až za nim. a nejaké redĺžene k býv. ikei by som bral ako sci-fi, lebo investorom to nikto "nenašil", koloseo sa akurát ráčilo vyjadriť, že by im padlo vhod, keby mesto predĺžillo el. trať okolo nich. ?
Mike