Ehm. A šiel si už 59? Ja som raz šiel ňou namiesto električky a stačilo mi keď som šiel vybaviť rodičom a bratovi zdravotné preukazy. Interval 30min a k tomu čakanie viac než 5min pred Račianskym mýtom robí z 59 spoj ktorý stráca význam. Vtedy som mal šťastie, že zrovna šla 59 a kedže som s spoliehal na jej expresnosť tak som ňou šiel - chyba !!! Na margo toho poklesu nárokov na kapacitu od centra do Rače toľko,že nech točia jednu linku na ŽST Vinohrady. Napr - 3. Kto chodí z Rače na Hlavnú stanicu električkou sadne na prvú ktorá príde a ak je to 5 alebo 11 na Račku prestúpi na 61,74,201,210 a v prípade nedočkavosti aj na 21,63,204,209.
To akože šofér na riadnej linke alebo manipulačnej jazde??? ? to rovno môžu prijať tam ako šoféra jeden "prívesok" čo kámoš našiel na škole, myslím, že rozdiel medzi absolut ožran sockou a terajšími šoférmi v našej MHD-čke je nulový.
KASKEDER MEDZI DAVOM - aj ked oficialne by vam to mohlo byt jedno, mozete mi povedat co za "magora" a to som este slusny sedelo vcera vecer v dlhom ikaruse BA 901BR (bohuzial linku nemam) pri dostihovej drahe smer Dolnozemska po desiatej vecer ? pretoze ked dokazu vsetci, ale ozaj vsetci par min pockat pocas akcie bratislava inline kym prejdu korculiari a niekto si to dava rychlostou evidentne vysssou ako 50 km za hodinu a to len 40 cm od davu ludi kde su aj male deti pricom cez okienko pocut ako na nas krici ze sme "k...i" to uz je aj na mna silna kava, keby som mal kontakt nielen na dispecing, ktory bol klasicky hluchy, ale aj na pana Zahradnika tak ho budim este vecer ... bolo len stastie ze sa nikomu nic nestalo... PS chapem co je IMHD a co je DPB len som to potreboval niekede napisat nech vedia ludia co za prasata jazdia medzi nami
Dôvody, prečo v súčasnosti KAPACITNE postačuje 6-minútový interval s kačicami, sú dva:
1. Bežne sa cez prázdniny obsluhuje 5-minútovým intervalom nielen Rača a Krasňany, ale celá radiála, a keďže smerom od centra prepravné nároky postupne klesajú, je logické, že v úseku Vinohrady-Rača je kapacitný prebytok.
2. Počas výluky sa kvôli prestupom časť ľudí radšej v špičkách potlačí v autobusoch 59 a 75 a časť presedlala na autá.
Ja som zazil aj taku vec tam ze od 8 do 12 sa robi a potom je a kuka na telefon lebo dotycna osoba tam musi byt do 17 a cez telefon ju obcas zkontroluju... a samozrejme platia az do 17..
Ok, ale tak pokiaľ nebudú šoféri, tak sa bude musieť meniť. Ja by som bral nejaké zmeny, napr. zlúčenie 206 a 209 ako jeden spoj z Nív na Kramáre do NÚSCH a NOÚ. A spojenie 201+210.
Inak neplánuje sa kvôli nedostatku šoférov robiť ďaľší audit? Napr. pre zmenu vedenia trolejbusovej dopravy ako rovnako efektívne oblúžiť zatrolejované územie s menším počtom liniek, lepším intervalom a hlavne menším počtom šoférov?
Tu zas vidno ako si v DP se*ú do úst. Najprv,že od Vinohradov do Rače sa nedá jazdiť s horším ako 4 min intervalom a cez prázdniny 5minútovým (keď rátam dokopy prevádzku 3+5+11). A teraz zrazu dvojičky T3 a T6A5 sa úplne vytratili a premáva sa len v intervale 6minút s kačicami a to už zrazu stačí. Žeby náhoda, alebo naozaj ten interval od Vinohradov do Rače neni potrebný? Alebo by stačila do Rače jedna linka s týždnovým intervalom 8minút a v špičke by bola posilnená na 4minúty, alebo nejakou inou linkou? To isté platí aj o ostatných radiálach - Dúbravka+Karlovka, Vajnorská, Ružinov.
Nie celkom... keď si všimneš, v temene vlakovej koľajnice je stále drážka pre okolok... ono sa tam prechádza podobne ako na nových srdcovkách - žliabok pre okolok je tak plytký, že koleso jazdí len po okolku, a úplne stratí kontakt s temenom koľajnice, celá hmotnosť sedí v žliabku. Takže celý úsek prejde po okolku. držaný v žliabku. Ten je prerušený až hlbokým vlakovým žliabkom, a len na malej vzdialenosti, na ktorej nie je šanca vybočiť, akurát to trocha hrkne na nábežnej hrane za prerušením. Nikam však skákať nemusí, lebo smer drží žliabok, ktorý je viac-menej súvislý
Koki, tak toto je dost brutus! Igor, abo d3k0 vysvetlite mi, ako tam ta elektricka prechadza cez to? To akoze okolok vybehne uplne hore na temeno vlakovej kolaje a potom hadam, nejak skoci nazad do zlabu svojej kolaje, ci ako to je?
totoi