Trošku iný prípad ako dobiehanie cestujúcich, nedávno som jeden jediný krát šiel cez výluku v Gaštanovom Hájiku. Ľudia sa doplazili na zastávku, resp. medzi zastávky, lebo vieme, že sú tam dve nástupné zástavky. Prvá prišla trojka na zastávku v obratisku, ľudia ponastupovali, pocvakali lístky. Vodič stál... Asi o 20 sekúnd vyšla z obratiska linka 5, otvorila dvere na inak priebežnej zástavke a zavrela, No a trojka stála ešte 3 minúty s ľuďmi...
Všetci sa len mohli z trojky pozerať a myslieť si, že sa už tri minúty mohli viezť.
Všetci sa len mohli z trojky pozerať a myslieť si, že sa už tri minúty mohli viezť.
Martin Fundárek
To, že nie sú vodiči električiek, síce debilnosť intervalov môže ospravedlniť, nie však odstrániť:-). Ostatne, pri rovnakom počte vodičov by sa dal ujazdiť aj 5-minútový interval, hoci bez zálohy (alias X5/8), ktorá je pri 8 vozidlách a 5-minútovom intervale zbytočná.
A treba tiež pre objektívnosť uznať, že X11 je lepšie ako nič.