Reply on: Dunčo #76479:
Písal som, že neexistovala prakticky žiadna TRANZITNÁ frekvencia, čiže taká, ktorá by cestovala z jednej stanice na druhú. Na tom d-6 nič nemení. Linky sa zvyknú viesť v smere najväčších prepravných prúdov, nie v smere spojnice posvätných kráv zvaných železničné stanice.Až na tú "prehnane komfortnú dopravu" zoženieš peniaze, tak budeš mať moju podporu, dovtedy nie.
Zatiaľ pozorujem, že tvojim cieĽom je hlavne za každú cenu niečo zmeniť, bez ohľadu na to, či je to dobre, zle alebo ako. Pozorujem, že si svojimi návrhmi na zmenu linkového vedenia začal zamorovať žilinské a najnovšie už aj košické diskusné fórum. Doporučujem ti zamerať sa v najbližšom čase na Prešov ? .
Dunčo
linky s intervalom : 8/8/8//15
L2 - ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stnica
L4 - Zlaté piesky - Trnavské mýto - Americké nám. - Kamenné nám. - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves - Dúbravka
L9 - Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - tunel - Karlova Ves - Dúbravka
L13 - HL.ST. - Obchodná - Nám. SNP - Šafko - Petržalka
L14 - Petržalka - Šafko - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Ružinov,
linky s intervalom : 4/4/4/7.5
L5 - Rača - Vinohrady - Račko - Americké nám. - Špitálska - Jesenského (alebo Šafko) - nábrežie - Karlova Ves + vložené posilové spoje v rannej špičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
Petržka - Rača : 14+5
Dúbravka - Nový most/Šafko : 4/9+5