Reply on: AAA #76443:
Inak ten problém so stanicou komplikuje veľmi jej poloha. Nevadí,že neni tak v centre ako v Brne, Prahe alebo Košiciach ale že všetky linky tam musia zachádzať. Určite by bolo skvelé keby sa sprevádzkovala Filiálka ako hlavová stanica, vypravovali by sa odtiaľ všetky osobáky, poprípade rýchliky na smer Trnava a Galanta a ak možno tak aj Komárno. Takto by sa riešilo vedenie liniek k stanici len prejazdom okolo stanice Filiálka zastavením linky a pokračovaním v ceste. Na hl. stanicu musia všetky spoje končiť. Keby hl.stanica bola nižšie, tak by mohli pri nej stáť v pohode linky 21,63,204,209 ale neni. Trebars aj ASMN má skvelú polohu. Okrem toho,že má aj miesto pre končiace linky pri nej linky aj môžu len zastavovať a pokračovať v ceste - 50,70,78,202,205.
Mike
Mne aj s batožinou vtedy absolutne nevadilo prestupovať, bol som rád, že som sa do spoja dostal. Lebo tá akože hyperexkluzívna priama linka na Hl. St má hyperexkluzívny interval v sedle 20 min. a v špičke potobede 15 min. V Petržalke má taký interval iba 91 a 92, všetky ostatné linky majú interval hustejší. A podľa všetkého cestujúci sa do nich vpohode dostanú a aj tie linky, na ktoré potom prestupujú majú hustejší interval....