http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4591
Koki, ze ich to este bavi s tou zeleznicou!
nakoniec ta elektricka do Ghetta nebude vobec. 
Koki, ale sak dobre ste si zvolili pana Durkovskeho a mne hubovali, ked som ho tu "spinil" pred volbami... heh... teraz sa vam mozem vysmievat do huby.
Koki, ze ich to este bavi s tou zeleznicou!


Koki, ale sak dobre ste si zvolili pana Durkovskeho a mne hubovali, ked som ho tu "spinil" pred volbami... heh... teraz sa vam mozem vysmievat do huby.
fobust
Ak by sme sa bavili iba o "statickom" zaťažení (visením si nad cestou), tak to samozrejme bohate stačí. Ale keď tam vo väčšej rýchlosti prejde trolejbus a pripojí sa z bočného smeru, tak za predpokladu že mu nevyletia brká vznikne vo výhybke silný ráz smerom do boku. Celá križovatka je však ťahaná dopredu smermi, ktoré nie sú v opačnom účinku k tomuto rázu. Stačí prejsť pár sto krát takto tou výhybkou a už sa začne kriviť. Však tá mosadzná botka na konci palice nie je najľahšia a pri 20 km/h má svoju hybnosť. Hmotnosť palice už môžeme zanedbať, lešenárske trubky už nemáme. A keď sme už pri tom, tá výhybka tam vôbec nemala byť, ako som už napísal v pôvodnom príspevku, mala tam byť symetrická s mechanicky stavaným krížom, umiestnená o pár metrov ďalej, bližšie k zastávke.