Reply on: zakaznik #76024:
Tak to som zle pochopil.. ale kazdopadne to co som napisal je pravda, totiz predseda predstavenstva v pripade DPB naozaj takmer nema realny dosah na fungovanie DPB. On je len clovek co prezentuje veci smerom von.
K tomuto sa vyjadrovať nebudem, ja som tú otázku smeroval tak, že či KLF očakáva, že by sa DPB podarilo naškrábať 5mld. Sk na petržalskú električku vnútornými úsporami alebo ako, keby nebol B. Záhradník predsedom predstavenstva... ?
ani som si to nevsimol
ta funkcia je o tom ze sedi na zadku a obcas nieco pekne povie..
fobust
Keby tam boli aspoň mechanicky stavané kríže... Tam sú pevné. Napr. odbočka z Miletičky na Prievozskú smerom do mesta (linka 207). Trolej je pekne vedený vnútoronou stranou obllúka, takže dá sa bez problém prejsť normánou rýchlosťou, ale ihneď za oblúkom sa pod dosť prudkým uhlom napája na stopu na prievozskej. Takto trolej vytočí a bude sa ešte dobrých 5 metrov šuchtať kým sa nenapojí. Neviem prečo tam nemohla byť symetrická výhybka z mechanicky stavaným krížom, posunutá o niekoľko metrov ďalej. K tomu je tá súčasná ťahaná iba jedným lanom v smere výslednice. Zo skúsenosti očakávam že už o rok bue "pokrčená" (priamy smer už nepôjde rovno ale šikmo) ako iné výhybky takto zavesené (napr. predstaničné akebo AS nivy). V opačnom smere, smere do Prievozu to akceptujem, keďže je tam zastávka a je logické aby sa stopy spojili už pred ňou, veď rozbiehať sa do výhybky nie je najlepšie.