Reply on: KLF #74070:
Na toto sa seriózne odpovedať nedá, lebo toto vyhlásenie poprelo všetko, čo doteraz mesto v oblasti výstavby električky v Petržalke plánovalo. V tom memorande spravili nejakú zlátaninu medzi dovma rôznymi projektami: medzi európskym koridorom Paríž - Viedeň - Bratislava, ktorý má ísť tunelom pod Dunajom, ďalej okolo Kradžičky a na Filiálku a medzi električkou, ktorá mala byť zo Šafka predĺžená cez Starý most a koridorom uprostred Petržalky - vo všetkom kompatibilná s ostatnou električkovou sieťou BA. Dôvod toho memoranda ako vicerí už spomenuli - €.
KLF
Ja som z toho ony... debil. Moze mi to niekto normalne vysvetlit, ako to bude ?
Do roku 2010 bude postavena trat elektriciek do Petrzalky ?
Od Bosakovej dalej bude solocna trat elektricky aj vlaku ?
Ako to bude s trakcnym vedenim ?
Preco maju cez stred Petrzalky chodit vlaky, ked maju koridor inde ?
Preco ma mat elektricka neskor v Petrzalke rozchod 1450mm ?
Preco nebude kompatibilna tym padom s ostatnou elektrickovou tratou v meste ?
Ake vozy sa do roku 2010 kupia ? 1000mm, ci 1450mm, ci oboje ?
Kua, prosim seriozne odpovedat na tieto otazky. ;/
Dik.