Toto som nasiel v monitoringu tlace na Bratislava.sk:
BRATISLAVSKÝ DOPRAVNÝ PODNIK SI VZAL ÚVER NA MINIBUSY
(18.07.2005; Rozhlasová stanica Regina; Správy; 14.00; 0,5 min.; GRMAN Branislav)
Anton KAŠČÁK, hlásateľ:
"Dva zo siedmich minibusov, na ktorých nákup si bratislavský Dopravný podnik vzal úver, už premávajú po Bratislave. Podnik kúpi aj dva minibusy, ktoré nasadí najmä na trasy s úzkymi uličkami a tam, kde sa premávka dlhých autobusov pre nízky počet cestujúcich nevypláca."
Tie dva su predpokladam Sprintery. A co tych ostatnych 5?
BRATISLAVSKÝ DOPRAVNÝ PODNIK SI VZAL ÚVER NA MINIBUSY
(18.07.2005; Rozhlasová stanica Regina; Správy; 14.00; 0,5 min.; GRMAN Branislav)
Anton KAŠČÁK, hlásateľ:
"Dva zo siedmich minibusov, na ktorých nákup si bratislavský Dopravný podnik vzal úver, už premávajú po Bratislave. Podnik kúpi aj dva minibusy, ktoré nasadí najmä na trasy s úzkymi uličkami a tam, kde sa premávka dlhých autobusov pre nízky počet cestujúcich nevypláca."
Tie dva su predpokladam Sprintery. A co tych ostatnych 5?
hoppusmark
Tento stav len škodí Petržalke lebo sa stavia aj tak, ale na iných miestach, kam sa dá dostať len autom, a tak sa opäť podporuje IAD a tým zvýšené emisie v Petržalke.. takže ochranári docielia presný opak...
Všetky tieto stavby ktoré som vymenoval + stavby na Panónskej mali byť pri chorvátskom ramene, odkiaľ by bolo priame spojenie električkou s centrom mesta a ostatnými mestskými časťami.... a tým by sa aj Petržalka stala plnohodnotnou mestskou časťou... takto nie je šanca že sa tak niekedy stane ?