Reply on: Mike #73886:
Krásne formálne zdôvodnenie - kvôli internej štruktúre DP sa bude do kopca na Kolibu alebo na Búdkovú šplhať lenivá pažravá krava, pretože je z tej istej prevádzky a divízie A pôjde v takmer celej trase na diesel, Pretože pertinaxníci sa predsa nebudú zaťažovať tým, aby vypli len to, kde naozaj pracujú, oni vypnú všetko.Dovolím si tvrdiť s 99% istotou, že skutočnou príčinou je, že K. Z. alebo ing. J. H. dali priechod svojim šotochúťkam a potrebe zajazdiť si s pseudoduobusom všade ? .
hoppusmark
Tento stav len škodí Petržalke lebo sa stavia aj tak, ale na iných miestach, kam sa dá dostať len autom, a tak sa opäť podporuje IAD a tým zvýšené emisie v Petržalke.. takže ochranári docielia presný opak...
Všetky tieto stavby ktoré som vymenoval + stavby na Panónskej mali byť pri chorvátskom ramene, odkiaľ by bolo priame spojenie električkou s centrom mesta a ostatnými mestskými časťami.... a tým by sa aj Petržalka stala plnohodnotnou mestskou časťou... takto nie je šanca že sa tak niekedy stane ?