Toto som nasiel v monitoringu tlace na Bratislava.sk:
BRATISLAVSKÝ DOPRAVNÝ PODNIK SI VZAL ÚVER NA MINIBUSY
(18.07.2005; Rozhlasová stanica Regina; Správy; 14.00; 0,5 min.; GRMAN Branislav)
Anton KAŠČÁK, hlásateľ:
"Dva zo siedmich minibusov, na ktorých nákup si bratislavský Dopravný podnik vzal úver, už premávajú po Bratislave. Podnik kúpi aj dva minibusy, ktoré nasadí najmä na trasy s úzkymi uličkami a tam, kde sa premávka dlhých autobusov pre nízky počet cestujúcich nevypláca."
Tie dva su predpokladam Sprintery. A co tych ostatnych 5?
BRATISLAVSKÝ DOPRAVNÝ PODNIK SI VZAL ÚVER NA MINIBUSY
(18.07.2005; Rozhlasová stanica Regina; Správy; 14.00; 0,5 min.; GRMAN Branislav)
Anton KAŠČÁK, hlásateľ:
"Dva zo siedmich minibusov, na ktorých nákup si bratislavský Dopravný podnik vzal úver, už premávajú po Bratislave. Podnik kúpi aj dva minibusy, ktoré nasadí najmä na trasy s úzkymi uličkami a tam, kde sa premávka dlhých autobusov pre nízky počet cestujúcich nevypláca."
Tie dva su predpokladam Sprintery. A co tych ostatnych 5?
hoppusmark
A tvrdenie, že 4-prúdová komunikácia rozdelí Petržalku na dve časti, je taká blbosť, akú som ešte v živote nepočul... Ehm.. To akože aj Panónska rozdeľuje Petržalku na dve časti? Aj cesta na Námestí Hraničiarov? etc... V Petržalke je toľko 4-prúdových ciest, že podľa ich tvrdenia je už teraz Petržka rozdelená na 20 častí ? ?
Práve dobudovaním Petržalky v jej strede sa Petržalka spojí, a nie rozdelí !!!
Pritom ja som zástancom kvalitného bývania a mám rád veľa zelene v meste. Ale "prales" namiesto hlavnej komunikačnej osi v jednej mestskej časti je úplný brutál!