Reply on: hoppusmark #73876:
Vlastne vedľajším efektom blokovania výstavby v hlavnom koridore v strede Petržalky sa stavebná činnosť nebrzí, ale iba presúva na iné miesta.. Napr. Panónska cesta, Einsteinova ulica... A problém je, že na Panónskej nie je žiadny kapacitný systém MHD (rozumej električka), a na Einsteinovej nie je pre zmenu ŽIADNA MHD... A ako sa ľudia (zamestnanci etc..) dostanú do takého Atria, Ravaku, Digital parku???? Tento stav len škodí Petržalke lebo sa stavia aj tak, ale na iných miestach, kam sa dá dostať len autom, a tak sa opäť podporuje IAD a tým zvýšené emisie v Petržalke.. takže ochranári docielia presný opak...
Všetky tieto stavby ktoré som vymenoval + stavby na Panónskej mali byť pri chorvátskom ramene, odkiaľ by bolo priame spojenie električkou s centrom mesta a ostatnými mestskými časťami.... a tým by sa aj Petržalka stala plnohodnotnou mestskou časťou... takto nie je šanca že sa tak niekedy stane ?
galiyosha
Re #73745 aNTI: Presne! náter Slovak Lines síce ničím neohuruje, ale aspoň ich vozový park nevyzerá ako dáky balkánsky cirkus a la DPB.
Re #73752 AAA: Logo mesta je ale také, aké je (a mne osobne sa aj celkom páči), a použiť ho ako súčasť unifikovaného náteru DPB by bol podľa mňa dobrý nápad. Len by aby nás zas Prešovčania neobviňovali, že im kradneme prvky náteru. ?
Re #73762 Beus: Presne tak! Odstrániť tu plejádu pestrofarebných štvorčekov, nechať tam len logo Bratislavy, trochu doladiť detaily, a máme jednoduchý a pekný unifikovaný náter na svete.