fobust: Presne tak, optimálne pre NDS 
A ostatní: Už toľko nefantazírujte...
Dal som si tú námahu, že som to prezrel dozadu, a našiel, takže dávam do pozornosti tzv. Tr3mpovu dogmu: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
A prípadne príspevok #29724, a celú následnú diskusiu, rozoberalo sa to tam do dosť veľkých podrobností. Všimnite si v nákrese tiež zriedené zastávky tak, aby sa nestálo pri každej vŕbe, a pritom bola zachovaná obslužnosť územia.
Ja osobne by som síce prestupný uzol Vazovova presunul pred daňový úrad a linku z Rače poslal dolu Americkým námestím a nie Vazovovou, a tiež mi tam trošku absentuje rýchle spojenie Rače s Dúbravkou cez tunel, ale to sú len detaily, ktoré sa ešte dotiahnuť dajú, ide však o to, že toto je viac než životaschopný základ, na ktorom sa dá stavať skutočne solídny nosný systém.

A ostatní: Už toľko nefantazírujte...
Dal som si tú námahu, že som to prezrel dozadu, a našiel, takže dávam do pozornosti tzv. Tr3mpovu dogmu: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
A prípadne príspevok #29724, a celú následnú diskusiu, rozoberalo sa to tam do dosť veľkých podrobností. Všimnite si v nákrese tiež zriedené zastávky tak, aby sa nestálo pri každej vŕbe, a pritom bola zachovaná obslužnosť územia.
Ja osobne by som síce prestupný uzol Vazovova presunul pred daňový úrad a linku z Rače poslal dolu Americkým námestím a nie Vazovovou, a tiež mi tam trošku absentuje rýchle spojenie Rače s Dúbravkou cez tunel, ale to sú len detaily, ktoré sa ešte dotiahnuť dajú, ide však o to, že toto je viac než životaschopný základ, na ktorom sa dá stavať skutočne solídny nosný systém.
Mike
Re #73322 SDX: z dôvodu prekladov liniek na radiálach - a to na oboch vetvách, z dôvodov náväzností, z dôvodov ľahkej zapamätateľnosti, z dôvodov kapacitných (pri jednotnom intervale v celej el. sieti môžeš regulovať ponúkanú kapacitu dĺžkou súpravy, resp. výpravou sólo - K2 - 2xT.
Čo linka to iný interval môžeš mať u autobusov, hypoteticky u trolejbusov ale nie pri tej sieti električiek, ktorú máme. To by už nebol systém. a v eposlednom rade Tebou navrhovaný 9 min. interval som širkoko ďaleko na elektrčike videl naposledy asi vo Varšave.
U nás boli ako interval ľubovolné reálne čísla robené na zákalde obehu vozidiel cca 15 rokov dozadu a skôr. Aj na električkách.