fobust: Presne tak, optimálne pre NDS 
A ostatní: Už toľko nefantazírujte...
Dal som si tú námahu, že som to prezrel dozadu, a našiel, takže dávam do pozornosti tzv. Tr3mpovu dogmu: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
A prípadne príspevok #29724, a celú následnú diskusiu, rozoberalo sa to tam do dosť veľkých podrobností. Všimnite si v nákrese tiež zriedené zastávky tak, aby sa nestálo pri každej vŕbe, a pritom bola zachovaná obslužnosť územia.
Ja osobne by som síce prestupný uzol Vazovova presunul pred daňový úrad a linku z Rače poslal dolu Americkým námestím a nie Vazovovou, a tiež mi tam trošku absentuje rýchle spojenie Rače s Dúbravkou cez tunel, ale to sú len detaily, ktoré sa ešte dotiahnuť dajú, ide však o to, že toto je viac než životaschopný základ, na ktorom sa dá stavať skutočne solídny nosný systém.

A ostatní: Už toľko nefantazírujte...
Dal som si tú námahu, že som to prezrel dozadu, a našiel, takže dávam do pozornosti tzv. Tr3mpovu dogmu: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
A prípadne príspevok #29724, a celú následnú diskusiu, rozoberalo sa to tam do dosť veľkých podrobností. Všimnite si v nákrese tiež zriedené zastávky tak, aby sa nestálo pri každej vŕbe, a pritom bola zachovaná obslužnosť územia.
Ja osobne by som síce prestupný uzol Vazovova presunul pred daňový úrad a linku z Rače poslal dolu Americkým námestím a nie Vazovovou, a tiež mi tam trošku absentuje rýchle spojenie Rače s Dúbravkou cez tunel, ale to sú len detaily, ktoré sa ešte dotiahnuť dajú, ide však o to, že toto je viac než životaschopný základ, na ktorom sa dá stavať skutočne solídny nosný systém.
Beus
Odporúčam si pozrieť tzv. tr3mpovu dogmu - návrh linkového vedenia s tuším 5 či 6 linkami (už aj po započítaní petržalskej radiály), na ktorom sa doposiaľ nikomu nepodarilo nájsť akúkoľvek zásadnú chybu.
Je naň linka niekde ďaleko ďaleko dozadu na tomto fóre, treba hľadať kľúčové slová...
Re #73322 SDX: Pretože nie sme šotouši, ale chceme mať spoľahlivú, a najmä PRAVIDELNÚ dopravu. A keď má električka plnuť úlohu nosného systému, tak má zabezpečovať aj slušné a pravidelné prestupové nadväznosti, a dobrý radiálový preklad na VŠETKÝCH radiálach, čo sa inak než s jednotným celosieťovým intervalom (a prípadne jeho polovicami či v najhoršom ešte dvojnásobkami) jednoducho NEDÁ.