Reply on: S499.1023 #72051:
1. Keď bude príležitosť, spýtam sa, ak nezabudnem. O úplnej nezávadnosti totiž ozaj pochybujem. 2. Keď cestujem napr. 3/4 hodinu na jeden koniec mesta, potom hodinu na druhý, 3/4 hodinu na tretí, a všade niečo vybavujem, tak dohromady to pár hodín dá. Navyše som si predstavil, ako by to vyzeralo, keby boli takéto nezmysly na oknách diaľkových busov/vlakov. Veď aj to sú predsa potenciálne reklamné nosiče. 3+4. Tak ja teda už vážne neviem, ale doteraz som si myslel, že ako platiaci cestujúci (aj keď dotovaného cestovného) mám právo sa kultúrne odviezť, a k tomu (pre mňa) patrí aj kultúrny výhľad z vozidla. Nepotrebujem sa predsa pár hodín pozerať na spolucestujúcich, alebo interiér vozidla. A s tým výhľadom ma ešte vhodne doplnil Eury.Ad Švajčiarsko: Nepopieram že majú najlepšiu hromadnú dopravu, ale v zohľadňovaných kritériách zrejme nebol slušný výhľad z vozidla, keďže na prvých miestach medzi kritériami sú samozrejme dôležitejšie veci, ako spoľahlivosť, interval, kapacita, čistota vozidiel, ... takže v tom, že tam je najlepšia MHD, nikomu neprotirečím, len vravím že dierky na sietnici fakt nemusím

KLF
Ale k tymto celovozovym reklamam - zober si napriklad napriklad teraz tuto Generali novu reklamu, byvale Timbuktoo, Marijo, OMV a na druhej strane reklamu na byty v Dubravke, alebo inu necelovozovu reklamu.
Generali, Timbuktoo (a dalsie im podobne) zaberaju plochu temer celeho voza, vratane okien. Cela suprava teda tvori reklamu. Potom su ceolovozove ako Marijo, OMV pri ktorych je voz cely vo farbe firmy, ale okna su de facto volne (viac ci menej). na druhu stranu si daj reklamy ako su na suprave tusim 7925/26, kde na CAST celeho boku daju vlastne velky bilboard a aj to len na jeden voz. Aj na klbovych Ikarusoch rady 400 to byva. Ja s myslim, ze ten voz vyzera najlepsie, ked ma fakt celovozovu reklamu ! Aj cez okna. Je to subjektivny nazor - Ty cez tie nalepky vidis zle, resp. nevidis, ja vidim samozrejme cez ne horsie ako cez cire sklo, ale vidim. V konecnom dosledku obaja cez to vidime rovnako, len ja sa na to pozeram optimisticky, Ty pesimisticky.
Pisal si, ze DP z toho ma houby (skoro) a vacsinu zozerie Recar. Tak Recar je to POSLEDNE na co mozme nadavat !!!
Kazdopadne, my s tym nepohneme, len mozme vyslovit svoj nazor na reklamy a to sme uz spravili.