Ámos: Re Tvoje otázky z dispečera:
Samozrejme že motorom, a rovnako celému vozu, je úplne jedno, ktorým smerom sa ním hýbeš. Technicky.
Iná vec je však tá, že pomocný zadný panel neposkytuje také možnosti ovládania vozidla ako predné stanovište, a prúdové rozsahy do cca 400A na zadnom paneli versus 560-580A na hlavnom radiči sú len špičkou ľadovca. A o bezpečnosti jazdy som sa už rozpisoval. Takže vozu to síce jedno je, ale vodičovi a ostatným účastníkom premávky to sotva bude jedno
Samozrejme že motorom, a rovnako celému vozu, je úplne jedno, ktorým smerom sa ním hýbeš. Technicky.
Iná vec je však tá, že pomocný zadný panel neposkytuje také možnosti ovládania vozidla ako predné stanovište, a prúdové rozsahy do cca 400A na zadnom paneli versus 560-580A na hlavnom radiči sú len špičkou ľadovca. A o bezpečnosti jazdy som sa už rozpisoval. Takže vozu to síce jedno je, ale vodičovi a ostatným účastníkom premávky to sotva bude jedno

Johny D
Ked si pri cuvani elektriciek, tato moznost sa na dlhsiu vzdialenost vyuziva len mimoriadne, ako priklad ti uvedeim situaciu z 30. maja 2005 pocas vykolaje supravy 7921-22 pri vychadzani z obratiska Karlova Ves, ked niekolko suprav muselo cuvat cely usek od keonecnej Pri krizi az po obratisko Karlova Ves po tom, co boli vsetky linky odklonene do Dubravky
Ak chces k tomu nieco dodat, poprosim na toto forum, NIE na dispecerske, dakujem ?