Reply on: KLF #69783:
Podľa mňa do toho vstupuje ešte jeden faktor a to rozdielne intenzity dopravy v Bratislave a v iných regiónoch. Keď sa niekde v Hornej Dolnej kvôli snehu ťuknú dve autá a zablokujú cestu, pri nízkych intenzitách nie je problém a žiadny kolaps sa nekoná (ani nemá ako, pretože keď zostane zablokovaných všetkých 10 áut, ktoré v tej oblasti sú, nemožno to ani nazvať kolapsom). Ale keď prejde po nejakej ceste 100 000 vozidiel za deň a nastane kvôli 1 cm snehu havária, problém je na svete. Nemusí teda byť ani tak problém v kvalitách šoférov v jednotlivých regiónoch, ako skôr v rôznych podmienkach prostredí.
Valec
Re #69731 Miro: To je vrchol sprosti nastavenia EM-TEST systému. V Prievidzi (MHD) napríklad tie zastávky nerolujú, ale preblikávajú. Osobne najlepšie majú EmTest nastavený v MHD Martin. Vpredu len linka a konečná (prípadne zachádzka) na boku linka, konečná a dole rotujúci zoznam vybraných zastávok.
Re #69739 Vladimír: No neviem, ale z Trnavského by som tam bol zrejme skôr električkou. Navyše by som nemusel absolvovať "túru" s dôchodcami cez Kramáre.