Reply on: Ámos #69709:
No pri troche utópie by si v budúcnosti pri výstavbe trate do Lamača a na nábreží mohol preveisť do elektrickej trakcie aj L 30. A čo sa týka L 32, myslím žeby nechodila prázdna ani s kratším ako 30 min. intervalom v sedle+ ako spomínal Ike L 31/39. Takže tých spojov za deň by bolo relatívne dosť si myslím.Re #69726 Mike: Myslím, že to, že keď sa zobrazí Hodžovo nám. a po jeho opustení napr. Kollárovo nám. tak každý pochopí, že ide o zastávky. Takže jedine by stačilo vyriešiť konečnú zastávku a odklon z pravidelnej trasy.
aquila
neviem, co je v krizovatke molecova/karloveska take brutal mestotovorne mimo ten "panoramy" panelakov ... tam ta MUK len pomoze z estetickeho hladiska :)))
Re #69709 Ámos:
ad 4) prave preto to mala byt vyvolana investicia, lebo mesto pol miliardy tak skor nenaskriabe