Prečo je na trolejbusoch TNS slabšia klimatizácia ako na autobusoch NS? 22kW vs. 30 kW. Pritom je to rovnaká karoséria. Navyše klimatizácia na TNS nemá možnosť kúrenia. Je na to nejaký technický dôvod?
No však práve to, zvuková signalizácia je v tomto lepšia lebo svetlá popravde asi každý človek odignoruje...
Vlastne ono to signalizuje iba električku prichádzajúcu z Dúbravky ak sa nemýlim
Tak vyznam tie svetielka moc nemaju bez ohladu na farbu, ale uz ked, tak urcite blikajuca oranzova je logickejsia, kedze ta vo vseobecnosti znamena vystrahu pred nebezpecenstvom. Blikajuca biela pred zeleznicnymi kolajnicami znamena, ze mozes ist a bohvie preco niekoho napadlo dat blikajucu bielu pred elektrickovymi kolajnicami s vyznamom nesmies ist
BID ani necekne o tom, že dnešná komplet celá výprava presmerovaných, a už aj skrátených Os na S50 Pezinok-Nové Mesto a späť sú pre nedostatok HKV odrieknuté.
Keď sa pred pár rokmi otvárala Wien Hauptbahnhof, tiež sme nádejne očakávali, že ten vlak už pôjde z novej stanice. A veru nie, až prvé ranné vlaky šli podľa CP pre daný deň.
To sa dá ľahko zistiť. Zober si linku, ktorá pri snehových zrážkach nepremáva ako prvá a v prípade, ak je ich viac, vyber tú linku, na ktorej jazdia ľahšie vozidlá. A na tejto linke hľadaj úsek.
hm, ak sa počíta aj trasa cez výluku, tak ako sa opravovala Hodonínska v Lamači a jazdili spoje cez Rajtákovu, tak ten spodný úsek medzi ulicami Lediny a Segnáre. Jazdili tadiaľ aj dlhé autobusy. A vlastne keď si spomenul lanovku, tak v čase, keď sa rekonštruovala Cesta mládeže, aj tadiaľ jazdila linka 43.... tou priľahlou cestou popri nej.
Ahoj, mám zopár otázok, snáď mi odpoviete:
- odbočka k stanici Nové Mesto sa nebude rekonštruovať? Alebo Vajnorská ako celok?
- pribudnú na Račianskej elektronické tabule?
To už sme veľmi offtopic, ale ono sa ti veľmi neprekvitá, keď si "len" evakuované hlavné mesto krajiny, ktorá je postupne z nejakých 2/3 obsadená a do toho má vnútropolitické otrasy.