Dobri vecer. V sekcii fotogaleria C 744 je chybny udaj pri fotografii prototypu skusaneho v Bratislave v roku 1987. Nejedna sa o 2. Prototyp ale o 1. Prototyp autobusu C 744. Tento autobus bol vyrobeny v roku 1983 este z atmosferickym motorom ML 635 a prevodovkou 2M70. Po skuske v BL putoval do DP M. Lazne kde bol v roku 1990 vyradeny. V roku 1987 boli v TV odvysielany kratky sot prave zo skusky tohto autobusu/ pekne farebne zaberi/
Presne tak. Kratke useky sa robia PRILIZ dlho ! Navyse ta Dubravka... nechapem, preco to nemohli zrekonstruovat az hore po novy kostol ?! ta trat je v dezolatnom stave po celej dlzke ! To, ze tam povyrovnavali olaje, ponadvihovali panely... to mi pripada DOST trapne a kratkozrake riesenie !
"Zdôraznil, že prevážať hady v autobu?soch mestskej hromadnej dopravy nie je dovolené."
- vzhľadom na to, že išli z Nitry do Trnavy médium a vierohodnosť si môžeme domyslieť... ? ?
Musím súhlasiť, že stav tratí sa pomaličky zlepšuje. Ale myslím že výluky bývajú často príliš dlhé, pracovné tempo samotných traťovákov sa mi zdá pomalé. Však na ten kúsok v Dúbravke si vyberajú podľa mňa moc dlho. Obchodná je samozrejme o niečom inom, tam si plynári zmysleli že treba meniť plynovod a pod. veci, ktoré nemajú s opravou trate veľa spoločného.
d3k0:
Nový systém galérie je ceľkom dobrý, vodoznak schvaľujem. Ako zapisovač - fotograf by mohla byť "additional" tabuľka s údajmi o expozícii tej-ktorej fotky. :))) No musím si predsa rýpnuť trošičku. ?
No, s tým kontinuálnym zlepšovaním by som až tak nesúhlasil. Niektoré úseky sa síce opravujú, ale niektoré sa naopak nechávajú chátrať a problematické miesta sa "opravujú" rýchlostníkom. Čo sa mi, ako cestujúcemu, vôbec nepáči. Teraz sa napríklad predlžovali jazdné doby - a nie ani tak kvôli rušivým vplyvom IGK a nových križovatiek, ale preto, že vodiči začali tie rýchlostníky dodržiavať.
m@rtin si totiž už nemôže pamätať, ako tie bratislavské trate vyzerali predtým. Ja som v BA do roku 2000 žil a ešte stále ju minimálne raz za 3 týždne navštevujem a preto môžem zodpovedne povedať, že od veľkej rekonštrukcie Špitálskej (čo bolo tuším 1988) sa stav tratí v BA kontinuálne zlepšuje. Občas sa síce dejú politické úlety, ako je napríklad trať na VÚIS paneloch so zámkovou dlažbou, občas sa narazí na Trabantíkove dogmy (srdcovka nesmie byť oblúková, prechodnica neexistuje, konce koľajníc sa nedajú zohýbať a podobne) ale napríklad na rozdiel od Prahy sa u nás od veľkej opravy ružinovskej radiály nepoužívajú BKV panely.
az budem mat cas a v robote dokoncime niekolko zakaziek tak ti kludne mozem ukazat ze sa od originalu az tak lisit nemusi. ziadna fotka po uprave sa uz nevyrovna originalu to je jasne, ale retusovat sa da vselijako a castokrat kvalitne ?
(ako ja som stary provokator, netreba ma brat moc vazne, o nic mi nejde )
oka to pivo berem ale platim ja ?
Inac ostatne zmeny sa mi pacia, ako nove zobrazovanie thumbnailov je ovela lepsie ako to stare.
btw. tiez mam na webe nejake fotky a tak isto su chranene vodoznakom ale tie moje nikdo nekradne lebo tym z imhd sa ani zdaleka nerovnaju ?
"Kdyby seděli v DPB dobří lobbysté, třeba byste neměli most Apollo"
Keby boli v DPB dobrí lobbysti, bol by most Apollo s bus pruhom alebo rovno s ekektričkovou traťou. Stavba mostu ako taká hlúposťou nebola, hlúposť je, že ani jedno z uvedených nemá a mať nebude.
Ja som si prešiel košické trate práve pred približne 6-timi rokmi a mal som presne opačný dojem - že síce bratislavské trate sú v zlom stave, ale košické v príšernom - napríklad taká trať k OC Važec s poprepadávaným spodkom bola zrelá na zatvorenie.
d3k0: *MHD v Stuttgarte* -- fajn foto, len mi tam chyba pre mna najvacsi zazitok zo Stutgartu - elektricka na linke c 15 Neviem, v maji mozno uz nepremavali, ale zaciatkom februara este ano a zaroven sa uz pracovalo na prestavbe celej jej drahy na 1435, co teda bude znamenat ich koniec v tomto meste - co je myslim z pohladu turistu skoda...
Však "Nasleduje" bez "zastávka" sa už nehlási aspoň nejaké dva roky, s výnimkou pár zabudnutých 15TrM, ktoré ešte hlásia aj Predstaničné námestie. Hlásenie iba "nasleduje" bolo zlé, lebo to fungovalo iba na zastávky s názvami v jednotnom čísle. Na tých v množnom to znelo srandovne.
Teraz bez ohľadu na to, či je lepšie čakať alebo nečakať, predpisy ti v čom bránia čakať cestujúceho?
Re #65451 Nightlight: Ja veľmi často súhlasím, len to tak nevidno, lebo vtedy si to obvykle len pomyslím a nič nenapíšem. Čo sa toho čakania týka, ok, už sa o tom diskutovalo dosť, máš pravdu.
Re #65457 Nightlight: Zrovna na tých troch zastávkach mi v živote nevadilo, keď ma vodič nepočkal, lebo chápem, že nie je možné čakať na súvislý rad bežiacich osôb.
Na základe citácií predpisov a striktného bazírovania na nich by si mohol byť PS VB R. H. alebo ing. S. I. V odpovedi Sommelierovi si úmyselne zašiel do opačného extrému, aby si dokázal, že čakať sa nedá. Pravda je niekde uprostred.
Tak to je ale potom riadne drbnute riesenie...namiesto toho aby daco spravili s hlucnostou trate, radsej spomalia prejazd a predlzuju jazdnu dobu prostrednictvom cohoznizuju kvalitu MHD ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023