Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #65460:
Musím ťa šetriť, to by si dlho rozdýchaval ? ? ? ? ? ?
Reply on: Sommelier #65458:
Ako vidím, nič si nepochopil, išlo len o to, aby som mal od teba pokoj. ? ? ?
Reply on: Nightlight #65457:
No vidim, ze jazdime v jednej vozovni. 😉 Kokos, normalne mi do mailu napis kto si, vsak mi to pripada debilne, ze Ty vies kto som (sme) a ja (my) Ta nepozname. 😉 Ved ked sme kolegovia, tak predsa to hadam smiem vediet, ci ? 😉
Reply on: Nightlight #65457:


PREKLEP.

OPRAVA : ...a vodiča, ktorý pofajčuje vonku ...
Reply on: Nightlight #65457:
Ďakujem Ti pekne za tvoje pochopenie podstaty celej veci a som nesmierne rád, že si sa rozhodol svoje diletantské správanie zmeniť ! ?
Reply on: Sommelier #65454:


Máte obaja pravdu. Začnem byť ludský a začnem čakať dobiehajúcich. Pokiaľ uvidíte na Záhradníckej (Miletičova ulica) na Kamennom námestí (Pri Tescu) alebo na Mladej Garde (Lidl) zaparkovanú električku a vodička, ktorý pofajčuje vonku a čaká, kým nastúpia všetci "dobiehajúci", ktorí budú dobiehať stále, až kým sa nenaplní voz, tak viete, že som to ja. ? ? ?

Predpisy sú tu aj na to, aby sa vyhýbalo sporným situáciám, akou táto je. Keď zažiješ hádku medzi cestujúcimi, ktorí sa budú hádať kvôli tomu, že vodič čaká a oni niečo zmeškajú s tými, ktorých vodič počkal, tak pochopíš, kto má pravdu a kto má nárok na presnosť prepravy.
Uviazlo v sieti - médium a vierohodnosť nepoznám.


V autobuse vypukla panika, cestujúcemu ušiel had


Cestujúcim z medzimestského autobusu, ktorý šiel z Nitry do Trnavy, jeden z pasažierov oznámil, že sa mu stratil had. Niesol si ho so sebou len tak voľne, v igelitke.

Zistil to, až keď si v Trnave presadol do taxíka. Vybehol von a autobus, ktorý mal namierené do Lučenca, ešte zastavil. Ľudia sa zľakli, vybehli von a šofér hľadal plaza v kufri, v kúrení a pod sedadlami.

Taxikár medzitým odviezol ženu s dieťaťom na Linčiansku ulicu v Trnave a vrátil sa. Netušil, že viezol aj hada. "Keď ho nenašli v autobuse, muž prišiel ku mne, či nebude náhodou v taxíku. Povedal som mu, nech nestraší. Zrazu som ho našiel pod taškou. Predstavte si, čo keby mi za jazdy vyliezol na krk," povedal taxikár. V rukaviciach vyhodil hada z taxíka. Majiteľ si ho zobral a odišiel.

Po polhodine mohol autobus pokračovať v ceste. Niektorí cestujúci už odišli iným expresom, na ktorý im platili cestovné lístky.

Autobus patrí SAD v Nitre. "V prípade, ak by si niektorý cestujúci od nás vymáhal za meškanie škodu, obrátime sa na políciu," povedal jej riaditeľ Ján Vrba. Zdôraznil, že prevážať hady v autobu?soch mestskej hromadnej dopravy nie je dovolené.?(bej)
Reply on: Nightlight #65453:
občas nad tým tiež uvažujem, ale nie je to vždy tak. Sorry ak som sa Ťa dotkol. ?
Ono, rast ega je spôsobený najmä okolím a nie mnou samým. ?
Reply on: Nightlight #65452:
A kam Ťa privedie striktné dodržiavanie predpisov a k čomu Ti to pomôže ?
Môžeš byť šikovný vodič, ale mohol by si disponovať rozlišovacou schopnosťou.
Na nastupovanie ľudí do autobusu existuje predpis, avšak existuje práve kôli sprostosti niektorých ľudí - a na ochranu poškodených. Ale na fyzické nastupovanie žiadny predpis netreba. Stačilo by byť človek. Predpis ovládaš, ale používaš ho v nesprávnom čase. Práve preto, že by sa na Teba marienka mohla sťažovať, dispečer, pokiaľ nieje imbecilný tak ju slušne po zistení údajov z palubáku pošle tam kam by sám ťažko chodil. Pretože on spolu s Tebou ste v práve na základe predpisu. Na toto je predpis !
Reply on: Sommelier #65450:
Inak ty si príkladom človeka, ktorého prerástlo vlastné ego.
Reply on: Sommelier #65450:
Takže podľa teba ak sa niekto riadi predpismi, tak je hneď primát? Zaujímavé. Tak preto žiadny vodič nedodržuje striktne predpisy, lebo by ho mohli považovať za primáta. Tým sa veľa vysvetľuje atebe sa podarilo vysvetliť to, čo celé tímy psychológov nedokázali. GRATULUJEM
Reply on: Andy #65445:
Od teba nečakám, že pochopíš aj keď ti dám za pravdu. Ty zo zásady nesúhlasíš s ničím.

Na tému dobiehania a čakania cestujúcich sa nemienim už vyjadrovať, lebo je to citlivá téma a hlavne je to nekonečná debata. preto som ti napísal, ako sa to spomína v predpisoch pre vodičov a cestujúcich. Ty máš právo na svoj názor, ale to neznamená, že máš pravdu.
Reply on: Nightlight #65442:

Ja si osobne myslím, že sa dožijem toho, že vodičov dopravných prostriedkov budú robiť cvičení primáti. Pretože tvoj prístup sa veľmi odlišovať nebude.

Že cituješ výňatky z prepravného poriadku je síce fajn, ale je to predpis, ktorý by som nazval ideálnym stavom. Keby sa všetko dialo podľa zákonov a predpisov, máme o veľa problémov menej a o pár viac.
Chcem tým povedať, že každú situáciu terba posudzovať individuálne, ale nie na skúsenosti, že dlhonohú blondínku s trojkami počkajú aj keby sa k tomu autobusu plazila horším ako geriatrickým tempom.
Celá Bratislava je zasemaforovaná, na mnohých sa jedná o riadené semafory a každý vodič po prejdení linky 2 x vie, kde treba ubrať, či pridať, aby stihol zelenú. Pokiaľ nemá formát cvičenej opice. To, že zavrie na Zimáku dvere niekomu pred nosom a postaví sa na červenú je tuposť hrubého zrna.

Grafikon je vec pekná, možno aj účelná, ale nie je grafikon ako grafikon. Pokiaľ je linka expresného charakteru - s menším ako 5 minútovým intervalom, tam je pochopiteľné, že každé omeškanie môže spôsobiť problém s preplnením vozidla.
Interval od 5 do 10 minút by som nazval najnáročnejším na úsudok vodiča - čo si môže dovoliť a čo nie.
Linky s intervalom nad 10 minút by mali byť prísne čakacie - možno s tým, že pokiaľ vodič nemá meškanie väčšie ako 1 minútu, mal by reálne v niekoľkých sekundách dobehnuvšieho cestujúceho počkať.
A keď sme pri taxíkoch - tak niektoré linky by mahli v trase zastať na požiadanie (pokiaľ to neohrozí bezpečnosť premávky a bla bla bla) prakticky kdekoľvek v ose trasy, resp. z konečnej robiť maximálne pár minútový dojazd na bližšie miesto určenia pre cestujúceho (košické nočáky).
V podstate si to vystihol v poslednom odstavci - ktorý je najracionálnejší, najmä poznámka o slušnom intervale. zvyšné 4 od dola sú totálne momotiny.
Reply on: Valec #65447:
ido o to ze v MHD by sa vzdy nasiel minimalne jeden blbec ktory by to otvoril
Reply on: Valec #65447:
toz pravdu povediac bocne som si nevsimol ?
Reply on: fikal #65446:
TESCObus bočné otvráracie okná nemá. Tie stropné tam musia byť, spĺňajú totiž funkciu unikového východu. Žial, to že sa tam našiel nejaký debil, to už je iný problém.
ad klima pre cestujucich...mam tu jeden postreh z tesco busu co jazdi na zlate piesky...ano klima je fajn,aj ked bus casto otvara dvere funguje...ale len dovtedy kym volaky pako nezacne otvarat bocne alebo stresne vetraky ako sa mi stalo minule...ani slusne vysvetlenie ze ked to bude otvorene donutra sa dostane teply vzduch nepomohlo lebo svalovec chcel aby nanho fukal cerstvy vzduch...ten co fukal z klimy mu evidentne nestacil...v tom buse aj napriek iducej klime zacalo byt po otvoreni stresneho vetraku teplo ako v MHD...ak by chcel dpb kupovat vozy s klimou museli by dat vymontovat vsetky otvaracie okna a vetraky ? alebo to spravit tak ako vo vlaku IC kde sa nedaju otvorit ?
Reply on: Nightlight #65442:

V prvom rade - už by si si tu mohol odpustiť tie tvoje "neviem či budem reagovať" v každom príspevku pre kohokoľvek.
Pozri, ja chápem, čo chceš povedať, ale za tým, čo som napísal, si stojím, teda že možné meškanie spôsobené čakaním dobiehajúcich má celkovo menšie následky ako samotné nepočkanie dobiehajúcich. Samozrejme to čo tvrdím platí len ak už vtedy nemeškáš.

K tomu "Pokiaľ by vodiči dodržiavali grafikon a nevyčkávali by ľudí na zastávkach, tak by chodili podstatne presnejšie. Ľudia by sa naučili byť na zastávke včas a neročuľovali by sa." - to si myslíš, že ľudia chodia naschvál na zastávku minútu po odchode, aby provokovali vodiča, aby im spravil láskavosť a počkal ich, pričom by prežili orgazmus? Keď niekto dobieha, tak to nie je z rozkoše, ale preto, lebo aj keď mu prísť včas na zastávku časovo z nejakého dôvodu nevyšlo, snaží sa zachrániť pre seba každú sekundu. Niekedy je to aj preto, že nejaký predchadzajúci spoj meškal.

Uvediem príklad z mojej každodennej cesty do školy keď som chodil 208+39 - idem 208kou na Kollárovo námestie a chcem prestúpiť na 39 a mám na to napr. tri minúty. Tá moja 208 mešká 2 minúty, lebo jej napr. niekde "spadli palice". Keďže chcem, aby mi vyšiel prestup na tú 39, tak z toho Kollárka na Nám. 1. mája bežím. 39 prichádza na zastávku ešte keď na nej nie som, tak ja teda som ten dobiehajúci. Keď je tam vodič tvojho typu, tak mi zdrhne (vlastne ho ja zmeškám), lebo uváži, že sa aspoň naučím nabudúce na zastávke byť včas. Lenže ako mám byť na zastávke včas, keď to meškanie nebolo mnou ovplyvnené?

A keby si zas písal, že som tvoj príspevok nepochopil, tak ja som ho pochopil, len nie so všetkým súhlasím. jasné?
Reply on: flektor #65443:
Zase tu otravuješ/ozdravuješ vzduch? Stávku prijímam. Ozaj, už som zistil, čo je to FLEKTOR. Napíšem ti to na mail.
Reply on: Nightlight #65442:
Napisal si to pekne, podrobne, ale podla mna uplne zbytocne. Oni to nepochopia. Stavim sa o pivo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.