Však "Nasleduje" bez "zastávka" sa už nehlási aspoň nejaké dva roky, s výnimkou pár zabudnutých 15TrM, ktoré ešte hlásia aj Predstaničné námestie. Hlásenie iba "nasleduje" bolo zlé, lebo to fungovalo iba na zastávky s názvami v jednotnom čísle. Na tých v množnom to znelo srandovne.
Teraz bez ohľadu na to, či je lepšie čakať alebo nečakať, predpisy ti v čom bránia čakať cestujúceho?
Re #65451 Nightlight: Ja veľmi často súhlasím, len to tak nevidno, lebo vtedy si to obvykle len pomyslím a nič nenapíšem. Čo sa toho čakania týka, ok, už sa o tom diskutovalo dosť, máš pravdu.
Re #65457 Nightlight: Zrovna na tých troch zastávkach mi v živote nevadilo, keď ma vodič nepočkal, lebo chápem, že nie je možné čakať na súvislý rad bežiacich osôb.
Na základe citácií predpisov a striktného bazírovania na nich by si mohol byť PS VB R. H. alebo ing. S. I. V odpovedi Sommelierovi si úmyselne zašiel do opačného extrému, aby si dokázal, že čakať sa nedá. Pravda je niekde uprostred.
Tak to je ale potom riadne drbnute riesenie...namiesto toho aby daco spravili s hlucnostou trate, radsej spomalia prejazd a predlzuju jazdnu dobu prostrednictvom cohoznizuju kvalitu MHD ?
Vek trate nijako nesúvisí s jej stavom, pretože tak ako píšeš "soudruzi někde udělali chybu". Trať v tom úseku bola docela v dobrom stave, spomínané esíčko bohužial ohrozuje premávku. V smere do mesta aj zlomená koľaj. Navyše som počul, že skutočný dôvod je nadmerný hluk, ktorý spôsobovali okoloidúce električky a rušili pánov na treťom až piatom poschodí administratívnej budovy vozovne Krasňany.
A nevies z akeho dovodu?Ved ta trat v tom useku neni tak stara a neni az v takom zlom stave, pokial viem, tak je tak isto stara ako cela trat do Rače...a nevies preco je to tam obmedzene?Co to je za volovinu?
Re #65479 si: hm..esíčko...no, kde asi soudrozi udelali chybu?V Nemecku by sa take cosi asi nestalo...
nuz neviem ci aj v useku ktory ty spominas, ale v smere von z mesta kusok za vozovnou krasnany ma Beus upozornil nech si vsimam trat (siel tadia hodne pomaly) - a ono tam bolo uplne krasne esicko, sposobene teplom a tepelnou roztaznostou kolajnic ktore ked sa nemali kam roztiahnut tak tam vybocili do stran...
Odpoviem ti iba na ten tretí dotaz. Je tam obmedzená rýchlosť na 20 km/h. Navyše ten úsek bol označený za úsek, v ktorom sa dodržiavanie rýchlosti bude pravidelne kontrolovať na záznamových kartách. Takže vodiči dodržujú obmedzenie rýchlosti, ktoré je tam už dávno.
Chcem sa spytat na taky detail, to ako teraz menia vo vsetkýych vozoch styl hlasenia?namiesto nasleduje....je teraz nasleduje zastávka....to sa takto zmeni vo vsetkych vozoch, alebo to bude takto len v podaktorych vozoch?
Druha vec, neviete mi dakto povedat, ze ako je mozne, ze novo nalakovane elektricky T3, napr. T3P uz maju podaktoe viditelne dopraskany lak z podktoreho vykuka korozia? Neni to dako skoro?Neda sa to dako reklamovat?
Tretia vec, zaujimalo by ma, co sa stalo pri vozovni Krasnany, uz som tade dlho nesiel elektrickou az dnes a neviem preco dovtedy z Rače električka upalovala uplne v pohode ale za Novym zahonom na urovni vozovni, tam kde kedysi bola vyhybka nepochopitelne elektricka strasne spomalila a na zastavku vozovna Krasnany sa vlikla skoro krokom, co si pamatam, tak tam vzdy chodili eleiny rychlo, tak tieto veci by ma zaujimali, dakujem za odpovede.
Nightlight