Reply on: si #64805:
Mne, čisto sebecky vzaté, by realizácia tunela + prevedenie Os od Trnavy do tunela vyhovovali, pretože by som sa doviezol vlakom cca 5 minút od práce, takže by som sa mohol vybodnúť na električenku a prestupovanie... Ibaže, ako tak pozerám na "závratné" tempo prác na trati 120, mám obavu, že sa tá megalománia nestihne dostavať pred mojím odchodom do penzie.A realizácia "presmerovania" by nemusela vyzerať tak, že sa tam prehodia všetky osobáky. Napríklad namiesto jedného 6-7 vozového vlaku za hodinu by mohol ísť 4-vozový od Trnavy na hlavnú a v polovičke intervalu ďalší zo Šenkvíc do Petržalky. Ale to by musela ZSSK mať jednak o dosť iné spektrum vozidiel než dnes, jednak by musela zvládať urobiť (a dodržiavať) intervalový grafikon (čo sa nedarí a nedarí), jednak by musela chcieť.
81-71
1.Na novu stanicu by asi peniaze neboli,i ked mi je fakt este dost zahadne,odkial sa vzali peniaze na petržalsku stanicu.
2.Takze,na novu stanicu peniaze asi tak skoro nebudu a terajsia Hl.st. je nevyhovujuce nielen kapacitne ale aj technicky-napriklad oblukove nastupista a ak by dakto zalovil v pamati,tak je to dodnes trvale provizorium s ktorym by som ja ratat moc nechcel,totiz nova stanica mala byt o par sto metrov dalej pri budovani metra trasy B. Takze ja by som moc nevsadzal na tuto kartu,preferovat provizorium, ktore preziva iba vdaka kope vynimiek a ak, tak urcite by som tam nehnal medzinarodnu dopravu a ked uz,tak v rozumnej miere, Bratislava ma este dve velke a kapacitne stanice a to BA-Nové Mesto a BA-Petržalka s tym, ze sa pravdepodobne vybuduje aj BA-Filialka, ktora bude patrit isto k tym vacsim. Nebude ani jedna plnit uloha hlavnej stanice pre Bratislavu, ale to v konecnom dosledku nedokaze ani dnesna hlavna stanica. Ale radsej som za rozumne prerozdelenie ako nasilne pretazovat provizorne riesenu stanicu ktora je uz dnes nedostatocna kapacitne a neda sa rozsirovat+ ma oblukove nastupistia. Nijaka z z tych stanic by nebola idealna co sa tyka napojenia, ale ktora je dnes?Ziadna,ani hl.st. nema vsetky smery pokryte dostatocne,takze by sa moc toho nezmenilo,iba by sa prestalo preferovat trvale provizorium.
Napokon ani v Prahe sa nasilu nepreferuje Wilsonák, daco chodi na Masaryka, na Smichov...i ked Praha napriek tomu, ze Praha ma dostatocne vyriesenu dopravu oproti Bratislave.