Reply on: zgbj #64847:
Mozem sa spytat, ako dlho trvalo dievcatam po nastupeni to zorientovanie sa v autobuse a najdenie mikroskopickeho oznacovaca cestovnych listkov ? A tiez z prispevku predpokladam, ze revizor mal este jednu nohu vo dverach autobusu a uz zacal s reviziou.Dalsia vec - byt ja revizorom a nejake decka mi zacnu vykladat, ze sa vratili z Libanonu, pripaden ich unieslo UFO a teraz ich to vratilo do autobusu, tiez tie deti beriem s rezervou... Nic v zlom.
Sorry, nechcem sa zastavat revizorov (to ani nahodou), ale zas odtial potial.
Martin Fundárek
Počítajme: ranný osobák 3010 28 minút. Z toho 8 minút tvoria pobyty v staniciach, zostáva 20 minút (a to som ešte neodrátal prirážky na zastavenie a rozjazd). Ak by sa odstránila 10-ka na južnom zhlaví Predmestia a trať z Predmestia na NM by sa prestavala na 80, dá sa rátať s časom jazdy cca 15 minút. Cez tunel sa to stihne za tých 10, ako píšeš. Úspora tunelového variantu je 5 minút, náklady neporovnateľne vyššie.
"IC z Košíc pride na Hl.stanicu,tam stoji pol hodinu, prepriahnu lokomotivu,pocka na pripoje,potom ide pol hodinu cez Bratislavu"
Preprah je nutný jednak kvôli tomu, že ZSSK nemá trojsystémové rušne, čo však neznamená, že by sa nedali zaobstarať, jednak kvôli úvrati na hlavnej, ktorá však nie je nutná - IC by mohli jazdiť pokojne cez Predmestie už dnes (zastaviť na Predmestí alebo NM a v Petržalke - prirodzene, Predmestie by bolo treba vyhodiť do luftu a postaviť znova - ten súčasný fujtabjlhumushomeless vzhľad by robil len hanbu; aj budove NM by úpravy bodli). Ja by som však tiež preferoval vedenie IC cez hl.st. a Marchegg kvôli zachovaniu prestupov.