Recept ako získať peniaze v BA. Takže treba si najprv zobrať pôžičku "pár" miliónov. Kúpiť za to jeden dva bagre pár starých sklápačov napr. nejaké Tatry. Potom založiť stavebnú firmu. Kúpiť lukratívny pozemok ktorý zahladí výhľad na hrad. Urobiť projekt na okolo 30 poschodovú budovu. Dostať stavebné povolenie. Ani ho netreba ak stavate v Starom meste. ? Začať stavať. Nikomu nepoviete ,že staviate len 10 poschodovú budovu. Potom vám mesto ponúkne predať pozemky za lacno aby ste nepostavyli takú vysokú budovu.Kúpite ich. Dostaviate budovu len tých 10 poschodí. A predáte tie pozemky od mesta inej firme. Dostanete okolo 800 000 000SK. A máte peniaze. Niečo si odložite na splácanie. Ak nikto neodhalí tento podvod čo v Bratislave sa ani jeden neodhalí a aj keď, nič sa nerobí máte peniaze. Napr istá firma čo stavala v Karlovke pozemné parkovisko a prepadlo sa stále sa "nevie" čo to spôsobilo. ? ?
galiyosha
Re #64113 pepino23: Skutočnosť je však (údajne) taká, že primátor, respektívne mesto bolo to, ktoré celú snahu o zníženie stavby výmenou za pozemky iniciovalo. Je to, bohužiaľ, bežná prax. Viď parčík na Belopotockého vs výmena za pozemky pod amfiteátrom na Búdkovej. To ešte len bude sranda, čo TAM postavia. To sa bude v panoráme mesta krásne vynímať...
Re #64115 si: Petržalskí poslanci, bohužiaľ, robia tejto mestskej časti prevažne zlé meno. Ale aj tak by som privítal nejaký seriózny článok retrospektívne sa zaoberajúci celou výstavbou Auparku. V médiách už bolo publikovaných toľko protichodných informácií, že neviem, čomu veriť. Každopádne súhlas s výstavbou Aupark Tower už nedávali ani len petržalskí poslanci, ale miestny stavebný úrad.
V prvom rade tam nikdy žiaden Aupark nemal stáť. Už mi je na zvracanie z toho, ako sa toto mesto vyvíja živelne, bez akejkoľvek supervízie zo strany mesta, len z iniciatívy developerov. Z toho, čo sa za posledné roky postavilo, je len absolútne minimum architektonicky hodnotné a mestotvorné...
Re #64080 Sommelier: Ak sa nemýlim, koncom roka 2003 bola vypísaná verejná súťaž na čistenie interiérov a exteriérov vypravovaných vozidiel. Nakoniec bola vyhodnocovaná len jediná ponuka, lebo ostatní uchádzači boli zo súťaže vylúčení. Jeden z nich sa ale odvolal a jeho námietke bolo vyhovené. Predpokladám preto, že súťaž bola zrušená. Či bola vypísaná ďalšia, to netuším. Ale to, kto je zodpovedný za súčasný tristný stav interiérov vozidiel, by zaujímalo aj mňa. Ak tieto práce skutočne vykonáva súkromná spoločnosť...