V Budapesti aj vo Viedni to funguje na vsetkych autobusoch. Mohlo by sa to zaviest aj u nas, ale nie len na elinach, ale na celej MHD (ked sa dobuduje vsade dopyt). Usetri sa tym nielen cas, ale aj peniaze (menej rozjazdov, mensie opotrebovanie brzd...). Len by dlho trvalo, kym by si na to ludia zvykli...
Puki
A veľmi sympatická ako alternatíve ku Kačke sa mi vidí Bombardier FLEXITY Classic – Dessau
Ale tiež nedávno predstavené Vario LF3 od Pragoimpex-u
Mimochodom minule som rozmýšľal dala by sa v bratislavských podmienkách prevádzkovať obojsmerná električka?
Myslím, že z hľadiská rôznych výluk by sa mohla osvedčiť, napríklad pri rekonštrukcii Miletičovej. Aj keď neviem či by si na ňu vedeli dôchodcovia z Ružinova zvyknúť ak by mala dvere z obidvoch strán ?