Reply on: Beus #61266:
na 3 kV- by som supol akurat kolajovu dopravu (tam su tie spickove prudy este o nie maly kusok vyssie ako u trolejbusov 
PS:ked sa ti to cele zda tak divne ze vyssie trakcne napatie nie; tak troska z ineho sudka; vies o tom ze neviem do akeho (asi vzdialeneho) datumu budu musiet vyrobcovia aut prejst na vyrobu vozidiel s 24 V miesto 12 V ? (dovodom su prave vysoke prudy pretekajuce vodicmi a z toho dovodu v danom prostredi vyssie riziko poziaru

PS: viem ze 3 kV a 24 V su znacny (bezpecnostny) rozdiel, ale nedalo mi to
PS2: 3 kV- o.i. aj preto lebo na takom nam uz aj behaju neake tie vlaciky takze v kombinacii s vhodnym rozchodom a zvrskom by sa na to teoreticky dalo pustit aj neaku tu gorilu ? ? ? ?
PS3: priamo v intravilane mesta mame aj zeleznicne trate napajane 25 kV~ 50 Hz a akosi az tak velmi to nikomu nevadi (aj ked beriem ze take trate nie su na pesej zone a pod.

tomas1
"Neviem ako inak s Tebou rozvinúť diskusiu, ked malé peniaze nepovažuješ za peniaze. Aj tie sa dajú investovať."
- Považujem ich za peniaze, ale mne by to za to nestálo, aby som za pár 100tisíc (keď vôbec) ročne vyhnal kopy ľudí do IGK.
"A tie peniaze o ktorých hovoríš nedostane cash,.."
- Time is money, ja nepoznám lepší spôsob ako vyjadriť hodnotu zabitého času. ?
"To že možno má ten Jožko na výber medzi hromadnou a individuálnou je predpoklad, že je v 20 percentnej menšine?"
- To čo je tých 20perc.? Dohodnúť sa so susedom či známym na spoločnej IGK ceste má 95perc. Výplachčanov.
"15 minút o nespolahlivosti je blábol, lebo jej čelí 90 % zákazníkov SAD"
- Nieje, Jožko chodí pravidelne domov na 16:28, ďalší bus do Výplachu ide až 18:34. Takže keď by sa pri ceste MHD niečo stalo tak by čakal na periférii 2hodiny, čo by u starej nevyžehlil. Preto musí ísť na perifériu s rezervou minimálne 15min. V zime určite sranda.
Keď je nespoľahlivý SADbus a ide trebárs z Nív s meškaním 20min. tak som v poho, keď bude MHD v smere k tomu terminálu na predmestí meškať 20min. tak som v pr****.