este k tym revizorom trocha matematiky, stvrt miliardy prepravenych, 61000 chytenych ciernych pasazierov, panecku, skoro 2 stotiny percenta chytenych cestujucich... tak neviem bud su cestujuci v Bratislave neskutocne poctivi ze ich chytili nacierno cestovat len cca 0.02% alebo je uspesnost revizorov katastrofalna,
ked vezmeme v uvahu hyperoptimisticky scenar ze nacierno cestuju povedzme 2% vsetkych cestujucich, tak aj z tychto 5 milionov chytili len 61000 co robi smiesnych 1.2%, citane ludskou recou revizori chytia jedneho zo sto ciernych pasazierov, ak budeme pocitat s realistickejsimi 5-10% ciernych pasazierov zo vsetkych cestujucich, tak sa dostaneme pri 10% k uspesnosti jeden z patsto ciernych pasazierov
bravo revizori, este by mohli hodit cisla kolko revizorov vyhodili kvoli uplatkom nech sa pobavime na ich zmysle pre realitu
ked vezmeme v uvahu hyperoptimisticky scenar ze nacierno cestuju povedzme 2% vsetkych cestujucich, tak aj z tychto 5 milionov chytili len 61000 co robi smiesnych 1.2%, citane ludskou recou revizori chytia jedneho zo sto ciernych pasazierov, ak budeme pocitat s realistickejsimi 5-10% ciernych pasazierov zo vsetkych cestujucich, tak sa dostaneme pri 10% k uspesnosti jeden z patsto ciernych pasazierov
bravo revizori, este by mohli hodit cisla kolko revizorov vyhodili kvoli uplatkom nech sa pobavime na ich zmysle pre realitu
NN
(20.04.2006; Hospodárske noviny; s. 14; Podhorová Zuzana)
Väčšina dopravných podnikov, ktoré prevádzkujú mestskú hromadnú dopravu, končí v strate aj napriek štedrým dotáciám, ktoré sa pohybujú v stovkách miliónov korún. Z rozpočtov šiestich najväčších slovenských miest vlani radnice vyčlenili pre hromadnú dopravu spolu viac ako dve miliardy korún.
Najväčšie dotácie čerpá Dopravný podnik Bratislava. Hlavné mesto vlani doň nalialo viac ako 1,4 miliardy korún. Aj napriek najvyšším dotáciám v krajine prehĺbil podnik stratu o 36 miliónov na 180 miliónov korún. Dopravný podnik Bratislava prepravil vlani štvrť miliardy osôb, za čo zinkasoval takmer 970 miliónov korún. Jeho autobusy mali v minulom roku priemerný vek takmer jedenásť rokov, trolejbusy o dva roky viac. Ľudia sa v Bratislave premiestňovali na takmer osemnásťročných električkách.
[...]
Jediný ziskový dopravný podnik MHD majú spomedzi šestice najväčších slovenských miest Žilinčania. Dopravný podnik mesta Žilina vlani prepravil 15,6 milióna osôb, za čo utŕžil 113,7 miliardy korún a zarobil 724 miliónov korún. Žilinčania sa zároveň vozia na najnovších autobusoch, najstaršie jazdia po bratislavských uliciach.
- u toho zilinskeho je asi zle desatinna ciarka u obratu a malo to byt 11.3mld, inak by to bol dost nizky zisk pri takom obrovskom obrate (ktory je btw. neuveritelne vysoky)
tak ci tak co k tomu dodat - defenestrovat bratislavskych byrokratov na DPB a nenechat tam jedineho cloveka nezabezpecujuceho technicku prevadzku (vodici/servis) a nahradit vsetko zilincanmi