Reply on: N/A #58307:
peniaze su v AT problem, ale zrovna twin city sa nedostatok financii z EU tykat nebude.Neben dem Brennertunnel hat Brüssel für Österreich auch den Bahnausbau auf den Strecke München - Salzburg - Wien - Bratislava, Brünn - Wien und Prag - Linz - Wien - Budapest, die Autobahn zwischen Wien und Brünn sowie den Ausbau der Wasserstraße Donau zwischen Wien und Bratislava als prioritär eingestuft.
ber to tak ze hlavne brennertunel je odhadovany na naklady 2-3 miliardy euro. na twin city maju ist 2 miliardy euro. to su veci ktore uz rakusani maju pod palcom a ver tomu, ze kedze teraz predsedaju EU, tak si to uhlidaju.
rozumene to urobili, ze presunuli platby z polnohospodarstva na infrastrukturu.
Re #58308 SZKV: vsak s tym sa aj pocita
ze hauptbahnhof bude terajsi suedbahnhof. ohladne hl.stanice v BA, uz to pekne napisal engerau. ona v skutocnosti nevyhovuje uz asi 50 rokov. je len velka skoda, ze sa este za komancov nestihol postavit tunel pod karpatami, lebo teraz sa to uz urcite nepostavi.
a hlavne filialka bude napojena na vsetky trate, vid to video co som sem hodil, je tam nakres.
tomas1
_______________________
#58255 Martin Fundárek: "dá sa z nej dostať na všetky trate, čo sa o Filiálke povedať nedá."
- čože? ? Po postavení toho tunela áno. Ja nevidím dôvod prečo by tam nemohli chodiť všetky vlaky, Filiálka je ďaleko výhodnejšia čo sa týka spojenia na MHD, aj čo sa týka koridorov. Aj do tej Viedne je to cez Petržku asi lepšie než cez Marchegg (polokružná jazda od Stadlau na južnú stanicu je dosť zdržovačka).
Vyriešenie tých prepojení, napr. smerom na súčasnú HLST je už technický detail.
Ale ten postoj Nového Mesta je fakt idiotský. ? V Trenčíne si radnica nedovolila kvôli plavárni zablokovať projekt celoštátneho významu. V Považskej Bystrici tiež neblokujú diaľnicu cez mesto za každú cenu. (Myslím teraz samosprávu, nie radových občanov, takí, čo sú proti všetkému od spaľovne po hospic sa nájdu všade.) Len na Novom Meste musia byť niečo extra, navyše im tam tie trapné bytovky a parkoviská čo tam chcú mať ešte nestoja....
_______________________
K tej Viedni - sa staval ten "Lainzer tunnel" na prepojenie západnej trate smerom k Suedbhf., takže asi aj oni zistili, že vláčiť cezpoľných metrom alebo električkou zo stanice na stanicu je blbosť. ☺
(Keby ste mali nejaké materiály k plánovaným železničným projektom v oblasti Viedne, tak prosím poskytnite link. ?)