Spojka na hlavnú musí ísť tunelom, inak to nepôjde. A ešte k tomu popod Kolibu, kde sa to bude výborne stavať, keďže je tam vody až-až. Spojka na NM by si asi vyžiadala asanáciu časti štvrte okolo Kukučínovej a Pluhovej. Dosť vysoká cena.
A žiadny MÝTUS hlavnej stanice neexistuje - hlavná stanica je skutočnosť, žiadny mýtus. Netreba tam ťahať všetky vlaky - najmä niektoré regionálne vlaky od Trnavy a Galanty by mohli pokojne jazdiť na filiálku - ale keď už prestupný bod máme, treba ho zachovať a nie umelo likvidovať.
A žiadny MÝTUS hlavnej stanice neexistuje - hlavná stanica je skutočnosť, žiadny mýtus. Netreba tam ťahať všetky vlaky - najmä niektoré regionálne vlaky od Trnavy a Galanty by mohli pokojne jazdiť na filiálku - ale keď už prestupný bod máme, treba ho zachovať a nie umelo likvidovať.
Z
Existujú na nejakej train stránke fotografie rakúskej súpravy Wiesel? Ide o poschodový asi prímestský vlak, farebné prevedenie City shuttle súprav (červená so striebrošedou) a s obrázkom lasice. Jedna strana má lokomotívu "vlastnú", k druhej strane sa pripája červená ÖBB, niekedy iná v už spomínaných farbách. Premáva na pravidelnej linke Bratislava-Petržalka na Wien-Südbahnhof cez Kittsee, Pamu, Parndorf etc.... a späť.
?