Reply on: si #58197:
Jasnre, ze idu aj inam, preto hovorim iba cast rychlikov a musela by sa doriesit aj ina doprava. Zo ZST N. Mesto by napr. nadvazoval Sbahn (povedzme plesniva 810) cez Ruzinov (snivana zastavka ostredky), vrakunu (Cilizska) na P. biskupice, alt. dalej. Aj elektricky by tam chodili lepsie, napr. ze ked bude menej liniek tak L4 by chodila castejsie; alebo ako teraz: bude vyluka obchodnej: L1 pojde na ZST N. Mesto: prakticke, mozno dlhe, ale predsa spojenie do K. Vsi, intraky Druzba a Dubravky. Zo ZST Petrzka by isla okolo 92, z ktorej by sa dalo prestupit na patronke do zapadnych casti.
Ale to uz je moc prespekulovane ☺
Ámos
Ak by sa kupili prave tieto NP SORy tak cena za 100 vozov (60 klbovych a 40 solo) moze byt viac ako prekvapiva.
A samozrejme tym, ze mu bol odstraneny hrb, tak to uz nie je akoze bus. A na rozdiel od Karosy, skusenosti so SORmi su v Bratislave dobre. Su to vykonne, spolahlive, tiche, prevadzkovo aj nakupovo lacne vozidla...