Reply on: galiyosha #58003:
a jeje, elektrickoiflovi dosli argumenty tak musi urazat
cim to je, ze ma to neprekvapuje ? 
tych 5 miliard, by si clovek musel zaist do prahy a tam si vyziadat rozpocet na rok 1990 a taktiez, vyrozumenie/ustanovenie vtedajsej bratislavskej VPN
mozno si fakt dam tu namahu si to zistit, aj ked to uz nic nezmeni 
a co by sa za tych 5 miliard postavilo ? no docela dost, minimalne hruba stavba by bola urobena a by bolo jednoduchsie tam dat aj ked len elektricky a postupne to dostavavat, ake to ze bratislava 20 rokov nebude mat zhola nic

a ano v stuttgarde to trvalo 20 rokov, tak preco by to nemohlo aj v BA trvat 20 rokov ? preco by sa postupne pri kazdej rekonstrukcii isteho useku nepripavil ten usek hned aj na siroky rozchod ? hovorim tu niekde ze by sa malo prejist systemom big bang ? nie..
s tym suvisi aj petrzalska radiala. co tu mesto trepe o metre a tunely pod dunajom, ked ju budu stavat rovno v 1000 mm ? to je chore
metro na 1000 mm tusim fakt nikde na svete nie je 
inak BA kupuje veci aj bez nutnosti prechodu na 1435mm
ale zrovna toto fakt nie je problem, ale neschopnost ludi na magistrate. fakt by bolo lepsie, keby bola BA predmestie viedne, snad by sa aj nieco normalneho a rozumneho postavilo 
ja mestu nebudem nic pisat, nemam dovod

ja sa s tebou stavim ze elektricka sa skor ako v roku 2008 nezacne stavat a mozno sa zeleznica zacne stavat skorej ako elektricka
dokoncena nebude skorej, lebo sa tam jedna o niekolko km tunel od filialky az po stary most v petrzalke
galiyosha
Tých 5 miliárd si stále nijako nedokázal. Vždy si len odvetil "nájdite si to sami". Chyba. Pokiaľ niečo tvrdíš, je na Tebe, aby si to dokázal.
Okrem toho -- čo si myslíš, že by sa za tých 5 miliárd postavilo? Úsek Janíkov dvor - Filiálka? Možno ani ten nie. A ďalšie peniaze na postupné rozširovanie by padali z neba? V tejto mizérii, keď nie je ani na poriadnu obnovu vozového parku? Stavba ťažkého metra v Bratislave by bola finančná samovražda, bez ohľadu na nejaké prvotné miliardy zo štátneho rozpočtu...
Keby si do toho skutočne tak videl, ako sa tu stále snažíš tvrdiť, a nebol len múdry ako kýbel gitu, tak by Ti bolo jasné, že prerozchodovanie bratislavských radiál je tá najmenšia položka. Čo vozidlá? Čo vozovne? Čo dielne? Prečo Liberec, menšia prevádzka než BA, nemá po dvadsiatich rokoch doteraz zmenu rozchodu ukončenú a všetky rekonštrukcie a novostavby vozidiel spravidla nakupuje vo verzii supersocka? Prečo mnohé švajčiarske mestá ďalej fungujú a rozširujú svoje prevádzky na metrovom rozchode? Prečo v Linci, kde majú úplne jednoduchú a nekomplikovanú sieť, a takmer všetky vozidlá nové, nemenia ten svoj podľa Teba taký problematický 900 mm rozchod?
Lebo je to umelý problém a jeho absolútne zbytočné "riešenie" stojí šialené peniaze!
V Stuttgarte ten prechod trval 20 rokov a mesto ho financovalo len z 20 %. Zvyšné peniaze dostali od krajinskej a spolkovej vlády. Bratislava by na niečo podobné nedostala ani korunu.
Ja by som v Bratislave veľmi rád štandardný rozchod. Veľmi rád. Nie sú na to peniaze.
Napíš mestu, nech sa nehrajú na tunel v budúcnosti, a nech prechod cez most riešia v konečnom variante aj s mimoúrovňovými križovaniami. Ja tak spravím.
Ty si sa vyjadril, že nič písať nebudeš. Tak potom tu nemláť prázdnu slamu ako dôchodcovia nad pivom a choď si na magistrát a jeho neschopnosť nadávať niekam inam. To, že sa prechod mostom nerieši definitívne, je LEN A LEN politický problém, ktorý spôsobili ľudia stále vidiaci v Bratislave metro, ktoré tu nikdy nebude.
A že električka bude v Petržalke skôr ako podzemné prepojenie Filiálky s Petržalkou? O kartón sektu sa s Tebou stavím kedykoľvek...