Reply on: KLF #57364:
Bez obáv. V Bratislave nikdy žiadne duobusy neboli a ani nebudú. Duobus je vozidlo, ktoré je súčasne plnohodnotným autobusom aj trolejbusom. Stojí cca. 180% ceny autobusu+trolejbusu. S 25Tr sa našťastie trvale na naftu jazdiť nedá.
Papyr
A si konecne uvedom, ze metro sa stavia nad 800 000 obyvatelov, a ze Bratislava sa za tvojho zivota na tolko obyvatelov nedostane (a ktovie, ci vobec niekedy), lebo je geograficky velmi limitovana, co sa tyka smerov, ktorymi sa este moze rozvijat. Ved je to mesto, ktore je Malymi Karpatami prispendlene o statne hranice, tak kam s tymi novymi stotisicovymi stvrtami? Medzi BA a DNV, ci radsej smerom na Dunaszerda, alebo snad pohltite Pezinok a Modru? (Alebo - a to je celkom mozne - vzniknu satelitne mestecka medzi Petrzalkou, Mosonmagyarovarom a Hainburgom, ktore ale nebudu logicky sucastou Bratislavy ani SR.) Jednoducho sa konecne zmier s tym, ze za sucasneho stavu je metro megalomania a vyhlady do buducna nepredpokladaju, ze by sa pocet obyvatelov zdvojnasobil.