Reply on: SZKV #56705:
To samozrejme je fantasmagorická predstava, nicmenej, tie plany existuju. ? Neviem ako to bolo myslene s tou Ruzinovskou, ale mam pocit, ze taky dlhy subeh s elektrickami by v dnesnej situacii nebol realny. Skor si myslim, ze by bolo realnejsie potiahnut trolejbusy z Gagarinovej cez Tomasikovu az po ZST-Nove Mesto, a ak je to vela, tak aspon od Trnavskej cesty (krizovatka pri budove starej OD IKEA) potiahnut trolejbusy na ZST-Nove Mesto, taka mala odbocka. Kramare-Koliba cez Vlarsku sa uz zacina riesit, tento rok zacinaju robit komunikaciu, uz mesto odkupilo vsetky pozemky v tej trase, takze to je v blizkom case realne, mam pocit, ze je to jedna z priorit, lebo Koliba ma iba jeden hlavny tah, co v pripade nepriazne pocasia alebo dopravnej nehody je malo. No a napokon jedna otazocka: preco by mali chodit trolejbusy do Petrzalky iba cez Most Apollo (nie Kosicka)? Trolejbus moze defakto chodi cez ktorykolvek most. A ja som aj niekde cital dake plany, ze by sa to robilo najprv ako Dlhe Diely. Prva linka trolejbusova smerom do Ovsista by sice cez Most Apollo isla, ale sposobom, ze na Prievozkej by zisla z trolejov a cez Most Apollo by presla na pomocny pohon, presne tak isto ako z Dlhych Dielov maju trolejbusy chodit az pod Novy Most. Za Mostom Apollo v Petrzalke by zase isla na tykadlach. ☺ Takto defakto moze byt realny skoro kazdy most, v ktoreho blizkosti je na lavej strane Dunaja trolejova siet. Ale ja som cital o takomto postupe, ak by sa realizovalo toto,tak najskor ta trasa z Prievozkej cez Most Apollo s kratkou trolejovou trasou v Petržalke do Ovsišta. No a za perespektivne by som videl aj trolejbusy do Lamača. ?
inTony