DPB by nebol prekvapený, lebo revízorov na každý deň na určené trasy a konkrétne hodiny vypisuje ich šéfka, vedúca odboru tarifnej kontroly. Čiže keď "vyvolených" revízorov stretávame výhradne na trasách ASMN -Hl. St., resp. ASMN - Nový Most, či T. Univerzita - Hl. St, tak možno si to navrhli oni sami, ale musí to byť so súhlasom nadriadenej. ? ? ?
Problém nie je len v ich počte ale v ich lenivosti. Keď sa zamyslíš, kde máš najväčšiu pravdepodobnosť stretnúť revízora?
No predsa v okolí Olejkárskej ulice, Nový Most, Mlynské Nivy a prvé zástavky II. pásma ?. Plus ešte mosty cez Dunaj. Ak by si robil DPB štatistiku toho, kde najviac kontrolujú a na ktorých linkách, bol by asi veľmi prekvapený... ?
Správne, veď na Kamennom by mal byť v budúcnosti prestupný bod medzi dvoma tunelovými trasami. Len ja by som to zo Špitálskej odklonil cez Rajskú späť na Dunajskú. Bolo by to o pár metrov trate menej a asi by sa zo Špitálskej ľahšie odbočovalo. Konečná by mohla byť rovnaká ako na Rajskej, nemusela by byť priebežná.
na normalnu prevenciu by ich bolo treba aspon 4x tolko a na to aby odnaucili vsetkych tych ciernych ze sa to naozaj neoplati by ich bolo treba na uvod (tak aspon rok) minimalne 10x tolko...
A to neraz vidím, ako kadejaký ľahkovážny si cviknú, jednoducho tesne pred zastávkou, a ešte šomru kým sa pretláčia ako spomalené kapre k stikaču. Podľa mňa je tých revizorkov v Ba primálo, aby stihli tu kadeľač vyobšívať. Veď si len tak zoberte trasu 205 a 204 v Trnávke. Je tam viac ako 200 ubytovaných nech. robošov ? odvšadekadial. A ani jeden si prosím! ani jeden za celučký rok predomnou si necvikne lístok, či to je ráno , alebo po šichte.! A tak to funguje prosím vážený aj u večšiny obyvateľov tejto časti.(známi chvalenkári)? Ale vlastne trúbiť do sveta o čiernych dierach na Slovenskú netreba. Ako je známe len sa furt do všetkeho vŕŕta, ale nič v DP normálne nerieši !
Niekedy ale nastáva ten problém, že pri strojčeku sa nahromadí príliš veľa ľudí a nie všteci si za tých 15sec./40m stihnú označiť lístok. Možno preto sa "tvojtatko" sťažoval.
Dnes poobede (sobota) som išiel lanovkou z Kamzíka na Železnú studničku. Zarazilo ma, že bola veľmi málo využitá, premávala, veď zamestnanci obsluhy tam museli byť aj tak. Ak to takto pôjdu ďalej, tipujem, že neskôr sa zastaví a znova schátra. ?
Zrušenie zastávky Rajská považujem za blbosť, z už spomenutého dôvodu, spojenie AS MN a iných lokalít na JV mesta (1 prestup na AS MN) s Kamenným nám. a okolím.
A za logickejšie považujem na Šafko presmerovať 205, z dôvodu už spomínanej L 78. ono totiž L 78 má aj inú funkciu ako spoj Vrakuňa-CMO.
Upozorňujem, že od začiatku hovorím o situácii PO postavení "pepky".
No väčší výber spojov... No vtejto situácii asi treba v prvom rade takto rozmýšľať, ale snáď sa zrealizuje tá redukcia liniek.
takze mi chces tvrdit ze sa mi oplati skor prestupovat na elektricky na safku ako na kamennom nam. ? mam taky blby dojem ze co sa tyka smeru do KV alebo dubravky tak ten vyber je na Jesenskeho omnoho pestrejsi ako na safku (3 spoje oproti jednemu), v smere na trnavske myto mam pri tescu o 2 spoje viacej (4 a 6), v smere na racko o spoj viacej (7) a do uzla kamenne namestie to mam z rajskej urcite blizsie...
takze minimalne v aktualnej situacii s tebou nesuhlasim...
No možno že by sa dalo vyhlásiť tender na tbusy a potom abusy doobjednať od toho istého výrobcu bez tendra - na základe toho, že ide o doobjednávku podobných vozov.
Železnice to tak nejako robili, oni objednali tatranské električky a potom bez tendra kúpili ešte motoráky na základe toho, že ide o doobjednávku "podobných" výrobkov. Až na iný rozchod, iný pohon,... Len už neviem, či im to prešlo. ?
No myslel som, že by to bol vhodný prestupný terminál z dvoch električkových radiál na pseudonosnú L202. Rajská ako prestupný uzol je premňa nepriateľná. Rajská je plná ľudí hlavne preto, že sa používa ako prestupný terminál z eliny od KV.
#56637 AAA: "(...) A 202 nechal ako je. Vrakuňa má na Dostojevského rad priamy spoj L 78 a zároveň je tu aj pomerne dobré spojenie z AS, ako prestupného bodu a brány mesta."
- čiže menejcenný autobus L78 bude pri prestupe z dvoch radiál "nosnejší" ako L202. Alebo, čo je pravdepodobnejšie, budú ľudia ďalej používať Rajskú ako prestupný terminál lebo, tam majú hustejšie intervaly - lenže to nemá logiku. L78 by sa pochopiteľne zrušila.
Na dvestodvojku z Obchodnej (Poštovej) električkou z prestupom na Šafku (po vytlačení IGK z centra by to bola prijateľná kombinácia), alebo na Kolárovo nám na 208. Alebo na Špitálsku. A zast. Cintorínska by mohla byť obojsmerná.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Puki
No predsa v okolí Olejkárskej ulice, Nový Most, Mlynské Nivy a prvé zástavky II. pásma ?. Plus ešte mosty cez Dunaj. Ak by si robil DPB štatistiku toho, kde najviac kontrolujú a na ktorých linkách, bol by asi veľmi prekvapený... ?