Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Red-Hawko #56646:
Keď je vo vozidle revízor, tak po 15 sekundách (alebo po prejdení 40m) ako napísal Bmko, sa označovače zablokujú. To,či je označovač zablokovaný alebo nie, zistíš tak, že na displeji svietia také dve červené svetlá. Je to kvôli vychytralcom, ktorí si označujú lístok až v poslednej chvíli keď uvidia revízora. Prebieha to asi tak, že revízor keď nastupuje, tak sa ohlási vodičovi, ten stlačí na palubáku také tlačítko že "REVÍZOR" a tak vlastne zabezpečí aby sa potom tie označovače zablokovali.
Reply on: galiyosha #56649:
Tak to veru neviem... Mali by sme si prestudovat zakony 🙂
Reply on: d3k0 #56648:
A je proti predpisom aj prideľovanie hodnotiacich bodov za kompatibilitu so stávajúcim vozovým parkom?
Reply on: AAA #56627:
Problem je len ten, ze v novom tendri nemozes davat ako podmienku kompatibilitu s existujucimi vozidlami... Ktovie ale, ci sa nedal vymysliet spolocny tender na abusy a tbusy s pomocnym motorom.
Reply on: Red-Hawko #56646:
Len skoda, ze prezentovali prave ludi z DEBIL'S, ktorych diela su dost ubohe oproti dielam inych. Ved oni v podstate uz x rokov robia to iste len v inych farbach na rozdiel od tych, ktori robia umenie. Nuz ale celkovo sa mi zda, ze graffiti scena na Slovensku dost upada. Pre MHD je to zrejme nastastie 🙂
http://www.joj.sk/?go=archive&id=5 Diela writerov po Europe. (crepiny, tv joj, 16, 1. {vpravo klikni na sprejeri})


Re #56597 untrop: znavam porazku ?

Re #56613 BMko: Co sa blokuje, kedy, kde sa blokuje? ? Neviem o tom nic, vysvetli pls.

Re #56632 tomas1: To tvoje btw o predlzeni trolejbusu, neviem ako si to myslel ale nebolo by odveci keby 202/205 prechadzali z rajskej nejako na safko a odtial naspat cez Dostojevskeho rad naspat na ASMN alebo cez rajsku na ASMN
Reply on: Mike #56585:
Ja si myslím presný opak, najviac ľudí podľa mňa v smere Petržalka - Staré Mesto.
Reply on: Dopravák #56643:
Aha, tak dík. Neviem,potom nerozumiem tomu príspevku. Ani Vozovna Krasnany nieje pomenovana viacerimy nazvami napr ako Vozovna Nový záhon alebo Vozovna Rača a tiež ma viacej vchodov. ?
Reply on: 81-71 #56638:
Žiaden, je to ten istý areál... Iba sú tam v rámci podniku 4 prevádzky... Vozovňa Trnávka - trolejbusy a I. kolóna a Jurajov dvor - električky a II. kolóna...

Re #56641 Peon: no vieš, má skvelú osádku... ? ?
Reply on: galiyosha #56629:
presne si to vystihol...
Neviem či je to dobré kúpiť do Ba 15m busy... Do Ba, si myslím, sa v žiadnom prípade nehodia... Chcel som písať, že si neviem predstaviť, ako budú kľučkovať cez Mlynsku dolinu a Patrónku, /ľutujem vodičov/ ale čochvíľa sa otvorí tunel a tým ten problém odpadne... Ale aj tak, prečo radšej nekúpiť 18 a 12 metrové busy?... Pretože, aj keď ich nasadia na linky smerujúce von z mesta, tak aj tam budú mať problém s manévrovaním, pr. také Čuňovo... Áno viem, že tam bol "Ke" Solaris, on to prešiel a zmákol to... Áno raz, ale čo zima, rozne iné veci... Stačí zle zaparkované auto... Chudák vodiči, to sa im páčiť nebude...
Dnes som išiel minibusom 1901 na L44. Mal pekne navoňaný interiér (vôňa ako z takých stromčekov čo sa dáva do áut). ☺

Dnes som si za tmy všimol, že pri Hornbachu v smere na zastávku "Súhvezdná" je pred nechráneným peším železničným "priecestím" plot (neviem, či je v ňom aj diera). Neviete, kedy ho postavili a kto ho dal postaviť ❓
Reply on: eripmav #56636:
Možno po uzavretí Námestia SNP a Štúrovej pre IAD a zaslepení Špitálskej by bolo dobré Rajskú skutočne zrušiť s tým, že t-202 a t-205 by mali priebežnú konečnú ASMN - Lazaretská (nová zástavka zriadená na križovatke Dunajskej a Lazaretskej; napríklad) - Kamenné námestie - Mariánska - Špitálska - Cintorínska - Ul. 29. augusta - ASMN.

Ja viem, snívajte s nami...
Reply on: tomas1 #56634:
no ja ked som este bol na vyske, tak som pravidelne slapal z rajskej na namestie slobody a nazad (v sucasnosti robim na nam. SNP a tiez tam chodim pesibusom z rajskej); myslis si ze dochadzkova vzdialenost z namestia slobody (pripadne aj z obchodnej) na safarikovo nam. je este rozumna ? 🙂

PS: prestupy... na elektricku mi je napriklad rozumnejsie prestupovat na kamennom nam., preflaka sa tadial omnoho vacsie mnozstvo liniek ako na safarikovom nam.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3152

Prosim,aky rozdiel je medzi vozovnou Trnávka a Vozovnou Jurajov Dvor? To nieje jeden a ten isty areal? Moc sa v tej lokalite nevyznam, Bratislava je dost velka....a nemam to tam tak dokonale prechodene, Dakujem ? ? ?
Reply on: tomas1 #56634:

Ako už galiyosha spomenul tá zastávka je plná a to nielen v špičke a preto, by som na Šafárikovo nám.,keďže osobne som podporovateľ t-busov, dal ja osobne L 205 a L 210. A 202 nechal ako je. Vrakuňa má na Dostojevského rad priamy spoj L 78 a zároveň je tu aj pomerne dobré spojenie z AS, ako prestupného bodu a brány mesta.
Reply on: galiyosha #56635:
ja sam na tej zastavke stavam skoro kazdy pracovny den poobede, a poviem ti, ze na Safko by som to mal blizsie. A myslim ze vacsina ludi tam ide z prace z celeho mesta, a polovica by sa presunu na safko potesila, polovici to vyhovuje viac ako to je...
Reply on: tomas1 #56634:
Skús sa niekedy v popoludňajšej špičke postaviť na zástavku Rajská a tam stojacemu húfu ľudí vysvetliť, prečo si myslíš, že je tá zástavka zbytočná...
Reply on: AAA #56633:
No z ASMN je to do Teska aj na pešibus, ale keď MHD, tak alebo prestupom na Šafku alebo, ak by neboli zastávky eliny v CMO tak debilne rozmiestnené, tak aj prestupom tbus - elina na Špitálskej.
Keby sme použili také posudzovanie dostupnosti najbližšej zastávky ako pri novom petržalskom linkovaní, tak je Rajská zbytočná.
Reply on: tomas1 #56632:
To rušenie Rajskej nepovažujem za dobré, keďže tým AS Ml. Nivy stratí spojenie s TESCOM a okolím.
Sa mi to po**alo... Ešte raz.
(Bodaj by tu bolo upravovanie príspevkov)

Re #56615 Sommelier:
"Na obidvoch koncoch velmi casto konci tam kde potrebujes. A je z tohto dovodu dost vyuzivany."
- Končí tam, kde ty potrebuješ. Fakt si myslíš, že jedinou potrebou i-gumokolových Pertržalčanov je dostať sa do centra? Pozri sa ešte raz na tie záťaže na metroba.sk.
BTW čo sa týka Starého mosta lobuješ za IGK a na takej Staromestskej to tvoje riešenie IGK náhodou neobmedzí?

"Povedal by som, ze zo stareho mosta sa SCHADZA a dostava kamkolvek do Petrzalky najlepsie."
- Fakt? A odkiaľ? Zo stanice? Z Dúbravky? Z Rače, z diaľnice zo Žiliny??? (To hovorí o IGK)

"poviem, ze 50 % Perzalky cestuje MHD do mesta cez Novy most, 25 cez stary a zvysok mozno po ostatnych "
- Ako už bolo povedané a zargumentované, cestujúci sa do tej električky presunú, takže sa to otočí.

"narvanie 50 m elektricky tam, kde sa vobec, ale vobec nehodi..."
Iste, nehodí sa vôbec na Nový most. Keď budem chcieť ísť z Petržky na východ mesta, tak cez N. most a Obchodnú? A si v poriadku?

"...a tam, kde ju ani nie je tak velmi treba...."
- takže električku idúcu cez stred Petržalky netreba, treba ju popred dom Sommelierovi, bytom Rusovská cesta, keďže cez Nový most a Kapucínsku bude rýchlejšie v Slovak pube, čo? ?
________________
BTW Keď hovoríme o električke a Šafku, potom by sa mohli potiahnuť aj trolejbusy od ASMN na Šafko, kde by bol prestupný uzol. Mohla by sa tam presunúť 202. Alebo, ešte lepšie aj 205 a Rajskú zrušiť. ?
Prosím zvozte ma.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.