Sa mi to po**alo... Ešte raz.
(Bodaj by tu bolo upravovanie príspevkov)
Re #56615 Sommelier:
"Na obidvoch koncoch velmi casto konci tam kde potrebujes. A je z tohto dovodu dost vyuzivany."
- Končí tam, kde ty potrebuješ. Fakt si myslíš, že jedinou potrebou i-gumokolových Pertržalčanov je dostať sa do centra? Pozri sa ešte raz na tie záťaže na metroba.sk.
BTW čo sa týka Starého mosta lobuješ za IGK a na takej Staromestskej to tvoje riešenie IGK náhodou neobmedzí?
"Povedal by som, ze zo stareho mosta sa SCHADZA a dostava kamkolvek do Petrzalky najlepsie."
- Fakt? A odkiaľ? Zo stanice? Z Dúbravky? Z Rače, z diaľnice zo Žiliny??? (To hovorí o IGK)
"poviem, ze 50 % Perzalky cestuje MHD do mesta cez Novy most, 25 cez stary a zvysok mozno po ostatnych "
- Ako už bolo povedané a zargumentované, cestujúci sa do tej električky presunú, takže sa to otočí.
"narvanie 50 m elektricky tam, kde sa vobec, ale vobec nehodi..."
Iste, nehodí sa vôbec na Nový most. Keď budem chcieť ísť z Petržky na východ mesta, tak cez N. most a Obchodnú? A si v poriadku?
"...a tam, kde ju ani nie je tak velmi treba...."
- takže električku idúcu cez stred Petržalky netreba, treba ju popred dom Sommelierovi, bytom Rusovská cesta, keďže cez Nový most a Kapucínsku bude rýchlejšie v Slovak pube, čo? ?
________________
BTW Keď hovoríme o električke a Šafku, potom by sa mohli potiahnuť aj trolejbusy od ASMN na Šafko, kde by bol prestupný uzol. Mohla by sa tam presunúť 202. Alebo, ešte lepšie aj 205 a Rajskú zrušiť. ?
Prosím zvozte ma.
(Bodaj by tu bolo upravovanie príspevkov)
Re #56615 Sommelier:
"Na obidvoch koncoch velmi casto konci tam kde potrebujes. A je z tohto dovodu dost vyuzivany."
- Končí tam, kde ty potrebuješ. Fakt si myslíš, že jedinou potrebou i-gumokolových Pertržalčanov je dostať sa do centra? Pozri sa ešte raz na tie záťaže na metroba.sk.
BTW čo sa týka Starého mosta lobuješ za IGK a na takej Staromestskej to tvoje riešenie IGK náhodou neobmedzí?
"Povedal by som, ze zo stareho mosta sa SCHADZA a dostava kamkolvek do Petrzalky najlepsie."
- Fakt? A odkiaľ? Zo stanice? Z Dúbravky? Z Rače, z diaľnice zo Žiliny??? (To hovorí o IGK)
"poviem, ze 50 % Perzalky cestuje MHD do mesta cez Novy most, 25 cez stary a zvysok mozno po ostatnych "
- Ako už bolo povedané a zargumentované, cestujúci sa do tej električky presunú, takže sa to otočí.
"narvanie 50 m elektricky tam, kde sa vobec, ale vobec nehodi..."
Iste, nehodí sa vôbec na Nový most. Keď budem chcieť ísť z Petržky na východ mesta, tak cez N. most a Obchodnú? A si v poriadku?
"...a tam, kde ju ani nie je tak velmi treba...."
- takže električku idúcu cez stred Petržalky netreba, treba ju popred dom Sommelierovi, bytom Rusovská cesta, keďže cez Nový most a Kapucínsku bude rýchlejšie v Slovak pube, čo? ?
________________
BTW Keď hovoríme o električke a Šafku, potom by sa mohli potiahnuť aj trolejbusy od ASMN na Šafko, kde by bol prestupný uzol. Mohla by sa tam presunúť 202. Alebo, ešte lepšie aj 205 a Rajskú zrušiť. ?
Prosím zvozte ma.
galiyosha
Re #56592 AAA: Tender na 15m autobusy bol vypísaný až po tendri na trolejbusy. To si chcel dať do súťaže body za kompatibilitu s vozidlami, o ktorých nákupe sa ešte len rozhodne?
Každopádne pokiaľ budú v budúcnosti vypisovať ďalšiu súťaž na trolejbusy a kritériom bude opäť len a len cena a za kompatibilitu so stávajúcim vozovým parkom nebude ani bod k dobru, tak to bude skutočne donebavolajúca somarina. Protiargument by ale určite znel, že na Hroboňovej aj tak nikdy žiaden Solaris nikto nevidel...