Reply on: si #55561:
tusim Rosero alebo ky fras robil take prestavby, aj do televizky sa za to dostali



a bohuzial vas sklamem, do politiky nepojdem ... ako by povedal klasik, tak hlboko som este neklesol




a budu vzdnikat tak rozne "lepene" riesenia a ked sa napoji elektricka na safku, tak minimalne dalsich 20 rokov sa v meste uz nebude pokracovat podzemkou 
bude stanica fililaka na trnavskom myte, ale zrejme nie na mlynske nivy. to iste s devinskou novu vsou
o letisku sme sa tu tiez bavili tunak. odporucam zistit fakty, lebo si trosku divne zmergoval zopar informacii
si
mesto ten most bude _MUSIET_ v dohladnej dobe rekonstruovat bez ohladu na to ci tam neaka elektricka pojde alebo nie, takze zabudni nad uvahamy typu ze ked to pojde tunelom, bude to "len" o 2 - 2.5 mld. drahsie (bude to drahsie o plnu cenu toho tunelu)
"nerozumies, ze zeleznice musia robit tak ci tak dva tubusy ? ze prispenim mesta by sa urobili tiez dva tubusy, len nie jednokolajove ale dva dvojkolajove? ze je to lacnejsie ?"
nemam ten dojem (ale mozem sa myslit) zeby bolo pre zeleznice _nevyhnutne_ viest novu trasu z petrzalky na filialku; myslim ze kapacita trate cez pristavny most bude este dlho postacovat a jej trasovanie pre tranzitnu dopravu nie je niako nevyhovujuce... jedinou vyhodou toho navrhu je omnoho lepsia dostupnost ZST filialka oproti ZST nove mesto pre ludi; takze by (mozno) odpadla uvratova premavka ICciek z viedne do KE cez hlavnu stanicu. (na druhej strane uvrati by sa dalo vyhnut aj vedenim vlakov cez marcheg a tam by to inac aj omnoho viacej pytalo nieco ako dobudovanie 3 kolaje na trati 110 a tusim aj elektrifikacia trate na marcheg)