Reply on: Technopol #55575:
1. hovori sa tomu rozmyslat za horizont, preco myslis, ze cely svet sa snazi cim viac veci dostat pod zem ?
2. od safka dalej by bola "pomaloelektricka" na urovni, cize by bola stale krizovana niecim a z toho vyplyvajuce problemy, ktore bolo pekne vidno v poslednych par dnoch dohnane do extremu

3. to nikto nehovori, ale taka otazka kedy naposledy opravovali elektrickovy tunel resp ako casto ? a v akom stave su koleja v tunely a v ostatnych castiach ?: )
4. na zastavkach..
5. nejde len o rybky

nic tu to nema zmysel, ako som povedal s takymto pristupom BA nepomoze nic


aquila
dalsie peniaze co mozu z EU do BA prijist je filialka. nic ine
Re #55568 Ámos:
1. sam vies, ze je to blbost, ci uz vratenie a vobec aj skore splatenie. banke vyhovuje skorej, ked si zoberes uver a splacas ho podla planu ako ked ho naraz ides splatit. skus ist do banky a splatit skorej hypoteku ake penale ti naparia
2. mesto sa vzdalo samo penazi od statu, takto si musi financovat samo. keby spolupracovalo, tak by peniaze boli.
3. toto je chore zmyslanie. v banke to ma na 1-2% uroku (a aj to pochybujem) uver je zatazeny uplne inym urokom. je to cista strata niekolko stoviek milionov korun. takuto debilnu (s prepacenim) argumentaciu som uz davno nepocul
ok chces fakty.
v com je tunel lepsi ako most ? okrem ceny vo vsetkom, t.j. povrch zostava volny pre dalsiu vystavbu a rozvoj, mimourovnove krizovanie, v zime neporovnatelne lahsia udrzba, mensie poskodenie voznov, pohodlnejsie pre pasazierov (nejsu vystaveny poveternostnym podmienkam), nevystavuje okolie hluku a dalo by sa menovat dalej
to je aj odpoved na otazku cislo dva, v com je konecnejsie.
peniaze v principe su, len mesto musi zmenit pristup.