Reply on: si #55503:
keby si mal prehlad vedel by si ze na rekonstrukciu stareho mostu sa daju cerpat eurofondy kvoli multimodalnemu koridoru a dunajskej cesteinak nehnevaj sa, ale si ako drtiva vacsina slovakov, nedokazes prekrocit svoj tien.
sa musim rehotat na tomto spolku imhd.sk/ba, ktory tu stale tlaci konecne riesenie elektricky cez most a napojenie na safko

tymto len BA skonci na dalsich 50 rokov ako provincne mestecko bez MHD. aj mensie brno bude mat podzemnu rychloelektricku, novu hlavnu stanicu a dialnicne obchvaty

len tunak si stale budete kecat o elektrickach o tom ako to nejde a co ja viem co.
o tom ze Metro Bratislava uz prelialo 2 miliardy korun a nic z toho

ohladne panelakov prave rozhodovali taky ludia ako ty, co to povazovali za dobre "docasne" riesenie, lebo vsak potom sa postavi nieco ine.
to ze rozumni ludia chceli v petrzalke stavat male nizke tehlove bytovky ako v zline uz ti akosi unika

proste slovensko bolo, je a vzdy bude male.
najma ked si este zvoli kryptokomunistu fica este len uvidime ako pekne kryptokomunisti hospodaria, vid banska bystrica, kde SMER a kryptokomunisti nemali problem odpisat majetok v hodnote 1 miliardy korun

AAA
Teda nezabúdaj pri prepočtoch, že most musíš spraviť tak či tak. Trať môžeš počase zniesť z povrchu a bude tade premávať cestná doprava.
Čo sa týka idey posatviť hneď tunel: Na tunel peniaze nie sú a to sám vieš.
Re #55501 aqiula: No takže, čo sa týka toho roku 1990 ja som zase čítal, že za tým boli revolučné zmeny a z toho vyplývajúce zmeny režimu deblokácie ruského dlhu. Lebo to metro sa mám taký dojem malo stavať aj z peňazí, kt. nám vtedajší ZSSR dlhoval.
A zároveň ťažké metro je pre mesto s necelými 450 000 obyvateľmi neefektívne. A to netvrdím ja, ale rozličné kinhy a časopisy.